Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NIEUWJAARSBORREL, 6 januari 2008 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

NIEUWJAARSBORREL, 6 januari 2008

Hi Fokko, Wim & Annita,

Heel veel plezier in Oostenrijk en we zullen op jullie toosten... ookal is het natuurlijk wel een vorm van vreemd gaan... :wink:

Groet, Rena

Ja, leuk!
Hoi,

Voor degenen die a.s. zondag met de trein komen vanuit Amsterdam of Amersfoort .... er wordt aan het spoor gewerkt! Zie www.ns.nl

Groeten,

Rutger

Hoe goed kan je je fiets parkeren?
een enkeltje moet denk ik wel gaan.
maar utrecth centrum en vakantiefiets buitenparkeren lijkt me geen goede combi:)

Ik kom misschien ook op de fiets. Kan ik hem bij de Kargadoor binnen parkeren?

Groeten,

Rutger

Rutger schreef:Ik kom misschien ook op de fiets. Kan ik hem bij de Kargadoor binnen parkeren?

Groeten,

Rutger
Daar is niet zoveel plek. Maar het is niet ver van het station en Jaarbeursplein. Daar zijn voldoende bewaakte stallingen.

veeel plezier zondag, ik had in een keer door dat het dan driekoningenzingen is dus helaas. Tot een volgende keer en we proosten hier op jullie. Groetjes marion

Let op, er zijn inderdaad werkzaamheden aan het spoor tussen Amsterdam en Utrecht.
Veel treinen tussen Amsterdam en Utrecht rijden niet, maar de Intercity van Den Helder naar Nijmegen rijdt wel. Deze treinen rijden twee keer per uur en worden tussen Amsterdam en Utrecht omgeleid. Door deze omleiding stopt de treinen niet op Amsterdam Amstel.
Deze treinen vertrekken precies op het hele en het halve uur vanaf Amsterdam Centraal en doen er door de omleiding 46 minuten over.
Vanaf Utrecht Centraal vertrekken de treinen om zes minuten voor het hele uur en zes minuten voor het halve uur. De reistijd naar Amsterdam Centraal bedraagt 40 minuten.

Tot ziens in de Kargador!
Wij komen waarschijnlijk ook even kijken wat onze bompa heeft uitgespookt in thailand.

Groetjes Hannah

(en haar mama en papa)
Wij komen deze keer ook niet op de borrel. Een gezellige borrel toegewenst en veel fietsplezier in het nieuwe jaar.

Groetjes vanuit Marokko,

Anneke en Gaele

9gaat eigenlijk best goed zoùn arabisch toetsenbord0

Had misschien wel willen komen, maar de NS werkt ff niet mee.

Wellicht dan toch bij een activiteit in maart.

proost vanuit tilburg