Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ervaring vertellen santiago de compostella - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

ervaring vertellen santiago de compostella

Met een beetje goede planning kan je ook direct de San Fermín-feesten in Pamplona meenemen ;-)
Deze feesten worden jaarlijks gehouden ter ere van de heilige San Fermín van 6 tot 14 juli.
De 25e ben je dan in Santiago (de geboortedag van Sint Jacob).
Peter_K schreef: Ik snap niet waarom mensen zonder religieuze achtergrond deze tocht doen. Je kunt namelijk overal fietsen/wandelen, waarom dan per sé naar Santiago de Compostella als je daar niets te zoeken hebt?
:shock:
Of je nu wel of geen een religieuze achtergrond hebt maakt toch niet uit? Ik heb deze tocht gefietst zonder religieuze doelen maar wel met een religieuze achtergrond. Santiago was geen doel op zich. Primair doel was genieten van het fietsen in combinatie met een mooie route en landschappen.
Ik begrijp dan ook niet waarom ik deze route niet zou mogen fietsen en wat daarop tegen is.
Overigens ben ik het met je eens dat ik in Santiago niets te zoeken heb want zo bijzonder was het daar niet. Eerder een anticlimax om vanaf het stille Spaanse platteland een zo met mensen vervuilde stad binnen te fietsen.

Voor de topicstarter:

als je vragen hebt dan kun je me een pm sturen.