Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Winterfietsbroek >> Met of zonder zeem? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Winterfietsbroek >> Met of zonder zeem?

Spinnetje schreef:Hee Blanche, je bent toch niet gekwetst nu he?
Of gediscrimineerd?

pff waarom is eigenlijk dat verhaal over dat mannen sterker zijn dan vrouwen nooit verwijderd...

Groet Marieke
Erelid
Off topic >>
Ja jezus nu je het zegt....voelde me erg gediscrimineerd als vrouw toen. Kunnen we die draad alsnog verwijderen? :lol: De reden.....Marieke en Blanche twee ereleden voelen zich aangetats in het vrouw zijn.

On topic >>
O.k. volgens mij ben ik nu mijn eigen draad aan het vervuilen....sorry! Moest het ff kwijt. En nogmaals dank voor de tips!

Blanche,
Ik heb altijd mijn korte fietsbroek aan en als het kouder wordt daaroverheen zo'n strakke hardloperslegging. Daar heb ik een bereik mee tot onder nul.
Is het nog kouder (volgens mij moet je tegenwoordig echt naar het buitenland voor temperaturen onder nul) dan trek je daaroverheen je regenbroek aan. Ik heb een Goretex-paclite, met gaatje opgelopen in Engeland, en daarmee is het nog steeds goed fietsen.
seeya
jim

op fiestreis had ik in afdalingen soms ook winterse temperaturen. Dan Durfde ik het volgende te doen:
onderste laag: gewone korte zomer fietsboek
isolerende laag: stretchy loop/jog broek(gebruikte ik als toplaag bij regenweer)
toplaag: fjälräven G1000 broek (enkel als het echt koud was)

Het voordeel van zo in lagen te werken is dat je onderweg snel iets kunt uitspelen. Ook in de winter kan het soms warm worden als je goed doorfietst.