Additionally, paste this code immediately after the opening tag: de nieuwe VSF T400 voor wanneer? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

de nieuwe VSF T400 voor wanneer?

wat zou er mis zijn met de locc??? ik wou deze te kopen voor mijn nieuwe wereldfiets. is de cargo lichter of sterker of wat??

edit: hij is inderdaad 400 gram lichter, maar ik hoopte mijn achtertassen op de lager etage te kunne hangen bij de locc, is dat uberhaupt doenbaar op een 26 inch???

Bij mijn T400, versie 2007, zit nog een locc, tassen ortlieb, 4 tot 5 jaar oud,
passen precies, belemmeren niet de derailleur. Het enige nadeel is dat de rail voor de onderste haak, net tegen de onderste buis zit.

Wat de haak haast onbruikbaar maakt, mijn tassen hebben nog niet dat ellipsvormig railtje van tegenwoordig, maar ik heb wel LOCC, dus een plaats om m'n slot te bevestigen, en m'n achterlicht dat netjes onder de drager.

In de praktijk zal ik een enkele snelbinder gebruiken om de tas tegen de fiets aan te binden, aangezien de hogere tas vroeger meestal zweefde boven de bagagedrager. Maar aangezien deze fiets nog maar een maand in m'n bezit is kan ik over de kwaliteit van de drager niets zeggen, ik ben er nog niet toe gekomen hem volledig te bepakken, en een flinke afstand te maken. Men heeft wel eens gezegd dat de dragers snel roesten of hun lak verliezen, dus op de juiste plekken, wat plakband.

ik zal er een draadje over posten dan blijft het hier on topic :)

bedankt