Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:ik klik op van alles aan maar er verschijnt geen mannetje. Gebruik je Internet Explorer als browser? Maakt het nog uit of je [Alt] of [Alt Gr] gebruikt?Dick en Els schreef: Tip:
Als je bij 500 meter komt en je houdt alt+control en je linkermuisknop ingedrukt dan komt daar dat mannetje met die honkbalknuppel weer om opnieuw een mep te geven.
Je moet ook niet op 'van alles' klikken. Dan gaat het mis.Vincent Schol schreef:ik klik op van alles aan maar er verschijnt geen mannetje. Gebruik je Internet Explorer als browser? Maakt het nog uit of je [Alt] of [Alt Gr] gebruikt?
Heb je al gezien hoe die screendump heet Vincent ?Vincent Schol schreef:Nou Dick (of Els), ik weet niet of je een geintje maakt of dat je gewoon behendig bent maar voor mij is dit te moeilijk .
Ik ga maar weer aan het werk (sorry Blanche).
Ja, dat ik had ook al gezienMichael W schreef: Heb je al gezien hoe die screendump heet Vincent ?
http://www.dickenels.nl/images/stories/ ... vooreikels[/b].jpg
Zekers, goed vrijstaand gemaakt; alleen Dick weet de waarheidVincent Schol schreef:Dan is het wel heel netjes gedaan!Michael W schreef: Of goed in fotoshoppen ??
Ja, dat leek me ook vrij sterk. Ik weet niet of je zo'n spelletje bijvoorbeeld heel traag kunt laten lopen?Michael W schreef:Maar CTRL-ALT indrukken en de linkermuisknop en de PRTSCN knop indrukken vlak voor de 500 m paal is ook ongeloofwaardig of hij moet 3 of meer handen hebben.