Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Praag - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Praag

De meeste fietsers die wij onderweg tegenkwamen gingen per trein terug.
Zelf zijn wij via de Elbe-radweg tot Magdenburg, een stukje Hanzesteden-route en de R1 weer teruggefietst. Maar daar moet je wel de tijd voor hebben natuurlijk.

marjan schreef:
Het is trouwens echt handig om die informatie uit te printen en ook echt te gebruiken.
Het lukt mij niet het PDF-bestand te openen op de FIS-web-site. Is het mogelijk dat iemand die het bestand wel kan openen dit omzet in een wordbestand en me dit mailt via PB? Alvast bedankt.

04-09-07 18.30 : heb de wijziging inmiddels ontvangen in een Word-bestand.

en wie weet Koen, komen we elkaar tegen.
zie je iemand met 2 zwarte achtertassen en 2 rode voortassen. :wink: dan ben ik dat!
Wel, ik weet nog niet welke fietstassen en met welke fiets ik zal komen, aangezien ik van plan ben 'n nieuwe fiets te kopen tegen dan. Vorig jaar reed ik met 'n geleende fiets van men schoonbroer. ;) Maar hoe dan ook, mocht het toeval zijn dat we elkaar zien, het lijkt me altijd fijn collega-fietsers tegen te komen!

Ikzelf wil precies liever met de trein terugkomen. Vorig jaar was men fiets al vrij gehavend aangekomen, maar na 2 uur herstellingswerk waren onze fietsen terug helemaal in orde. Maar met de terugweg was het nog veel erger, heel men wiel stond paraplu, nog veel erger dan met de heenreis. Toen heb ik men voorrem moeten openzetten dat ik toch nog kon rijden, en zo van Charleroi richting Mechelen gegaan. Veilig is anders. ;) Daarom kies ik liever voor een terugweg met de trein, als die mogelijkheid er is.