Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Top 3 favoriete fietsregios - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Top 3 favoriete fietsregios

1 Argentinie
2 Paaseiland
3 ronde hoep / langs de gein

1. Noorwegen

Nog altijd met stip op nummer 1. Van zomer naar winter in een dag. Afwisselend en puur natuur.

Afbeelding

2. Zuid West USA

Levend door Death Valley en genieten van de nationale parken. Met name Zion heeft diepe indruk op mij gemaakt.

Zion:
Afbeelding


3. Dolomieten

De alpen blijven trekken en dan met name de Dolomieten. Nergens kan je leuker passen pakken.

Afbeelding

Hallo Dennis en Marijcke

Gein-nig, ik ben dus niet de enige die Rondehoept. Het is mijn favoriete trainingsrondje, eerst een aantal km langs de Amstel, dan van Ouderkerk langs de Bullewijk naar Abcoude, dan langs de Winkel en de Oude Waver weer naar de Amstel en zo via Ouderkerk terug naar huis. Leuk rondje van 40 km. Als je een blauwe verschijning (qua kleding en fiets), met een rode Ortlieb voortas (die achter zit) en stuurtas ziet dan ben ik het. :)

Groetjes, Frank

Het lijkt mij leuk om van de fietsers die in 2003 een lijstje hebben gemaakt, te horen of ze nog steeds dezelfde top 3 hebben.

Mijn top 3 is:

1. Australië (het zuid-oosten en oosten)
2. Spanje (Catalonië)
3. Polen

Medio maart ga ik voor 6 weken naar het zuid-westen van de USA. Ik hoop dat deze bestemming in mijn top 3 terecht komt.

Gerd

1. Spanje (Extremadura; en de route Valencia-Badajoz).
2. Portugal (Alentejo).
3. Australie (binnenland).

Na 1 september 2003 o.a. gefietst in Turkije, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Spanje, Nederland, Belgie, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Zwitserland en Duitsland.
Mijn lijstje met favorieten blijft:
1) Spanje;
2) Thailand;
3) Laos

BE
NE
LUX

spanje
zweden/noorwegen
ierland

1. Provence/Haut Vienne, Frankrijk;
2. Nieuw-Zeeland: het is wat ver weg, maar dan krijg je ook wat!
3. Luxemburg: dicht bij huis en toch een gevoel van ver weg zijn.

1.) Noord Portugal ( binnenland )
2.) Corsica
3.) Noord Engeland

Hoi,

Een top drie

IJsland (lekker fris)
Australie (Tasmanie en West-Australie): lekker ruig.
Ierland: en dan vooral de muziek in de pubs.

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Mijn favorieten:

Oekraine, omdat ik daar de mooiste combinatie van stad en land vond
Ardennen, als meest dichtbije bergtrainingslandschap
Litouwen, meer precies de Curoniaanse Landtong van Klaipeda naar Zelenogradsk.

Mijn top 3 is:

1. Nederland

2. Duitsland

3. Laos

Ik hou vooral van vrijliggende fietspaden en de vrijheid om uit heel veel kampeerplekken te kunnen kiezen. In de winter liefst Azie maar heb daar nog niet veel gefietst.

1. nederland
2 noorwegen
3. frankrijk

1. Marokko

2. Turkije

3. ???? Velen


Waarom? Zie mijn weblog voor foto's, beschrijvingen en filmpjes :>.



Afbeelding

1 Noorwegen. Met groooote stip! vanwege spektakulaire natuur, uitzichten, weer alles.
Minpuntje zijn de onverlichte tunnels.

2 Frankrijk. Omdat er in elk dorp wel een terras en een bakker is.

2 Duitsland. Snel stijgend met stip en volgend jaar misschien op 2. Heel dichtbij en heel mooi. Prima fietsinfrastrutuur. Duitsland is een beter fietsland dan Nederland! Goedkope overnachtingen, hotels die op fietsers zijn ingesteld, buitengewoon vriendelijke mensen, goed bier, lekker eten. Je bent er erg snel.

1.) denemarken / zweden. (dk vooral ivm overnatting i det fri)
2.) zwitserland.
3.) duitsland.

1) Ecuador/Perú.
2) Spanje.
3) (zuid) Frankrijk.

1* Portugal/Spanje (met stip)
2* Schotland/Ierland
3* Noorwegen/Zweden

Eigenlijk heel Europa wel :lol: :lol: :lol:
Mijn topfietslanden:

Engeland :D , echt charming landscapes
United States of America :D , heel gastvrij, veel mooie meiden, al 9 keer gefietst.
Zweden :D , ik woon daar 2 maanden per jaar.