Dit is geen reclamespot, maar Snel heeft toch echt wel een ietsje meer te bieden dan alleen de Snel Safari, die ook mijn "betrouwbare tank" isliz schreef:Mijn Snel Safari is een prima vakantiefiets, maar zeker niet snel. Eerder een betrouwbare tank, dus niet het compromis dat je zoekt. Ik weet niet of Snel ook lichtere alternatieven aanbiedt.
dik5 schreef:Leuke topic,wat ik niet snap is het gebruik van een racestuur op een vakantiefiets. Hoe vaak zit je nou werkelijk diep? .
Er is toch ook echt wel iets meer keus dan óf een racestuur óf een rechte bezemsteel dacht ik zo.Wim schreef:Je zit inderdaad niet zo vaak in de drops. Maar je handen op de remmen is een heel natuurlijke houding voor je polsen. En het is een snelle houding. Van rechte sturen krijg ik last van mijn polsen, en tintelende vingers.
En die "snelle houding", racestuur, handen op de remmen, werkte bij mij als heel onnatuurlijk, want dan gaan mijn vingers al heel snel, na zo'n 10 minuten, al vervaarlijk tintelen.... Op mijn vroegere woon- werkbarrel ging dat racestuur er na 4 (ellendige) maanden toch echt snel af.
Hoe vaak is hier nu een merknaam genoemd?