Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off Road Trektocht 20-22 april - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Off Road Trektocht 20-22 april

Ik loop nu behoorlijk krom met al die veren in mijn kont...

Vreemd dat mensen zo tevreden zijn terwijl je ze door een zandbak heen jaagt.

En voor Marco: op de tankbaan nabij Garderen kom je niet zoveel bejaarden tegen.

Marc

Ik word nu natuurlijk wel nieuwsgierig naar foto's...

Maar als de route over tankbanen is gegaan ben ik blij dat ik niet mee ben gegaan :lol: Met mijn fiets ook wel eens geprobeerd maar dat was met bepakking geen lolletje ;)

Ik ga vandaag of morgen een verslagje in elkaar rammen. Dan nog meer nieuws over onze tocht en onze leider Marc.....Geen bejaarden.... Nou er zat aardig wat 30+ in onze groep hoor! :wink:

Lees in de nieuwste editie van De Wereldfietser hoe leuk off the road in Nederland kan zijn!!


Tsja dat onverhard fietsen dat is toch wel het ware fietsen, vind ik.

Enne, voor alle duidelijkheid - ik heb een patent op de Broodje Snickers (en alle varianten!) voor dat iemand het oppakt en op de markt brengt als 'het grootste sportvoedings ontdekking van de 21e eeuw!'.

Recepten en verkoop addressen kan je vinden op:

www.broodie-snickers.nl (Markt Nederland)

of

www.snickers-butties.com (International market)

Froggy
Uitvinder en patenthouder BS.

Ha, ha wat een groepje idioten eigenlijk! De een eet broodje Snickers, de ander heeft een kinderstoeltje bij zich en zit er als een prins bij, er had iemand een Storck-fiets...Iemand fietste met een rugzak vol bier, omdat haar vriendje die te zwaar vond, ga zo maar door.. :P :lol: :o :shock:

Off the road groepje waren zeker geen Wereldwatjes (zoals afgelopen weekend) maar wel Wereldgekken..

Marc doe je het volgend jaar weer??

Groet Marieke

Spinnetje schreef:Off the road groepje waren zeker geen Wereldwatjes (zoals afgelopen weekend) maar wel Wereldgekken..
Marieke

Over welk weekend heb je het Tarantula, die haar mannen wel rauw lust? :twisted:

Blanche :wink:

Ok ik was zondag uitgeput. Ik heb urenlang aan een glucose infuus gelegen en daarna naar de massage. Ook nog een extra zakje bloed genomen 's nachts en wat groeihormonen. Toen ging het wel weer.

Zeg moet jij niet eens gaan fietsen in Bulgarije ipv te internetten? :wink:

Spinnetje schreef:Ok ik was zondag uitgeput. Ik heb urenlang aan een glucose infuus gelegen en daarna naar de massage. Ook nog een extra zakje bloed genomen 's nachts en wat groeihormonen. Toen ging het wel weer.

Zeg moet jij niet eens gaan fietsen in Bulgarije ipv te internetten? :wink:
OK is al goe....
Nee ik zit pas dinsdag in Bulgarije....ga ik fietsen
For now Surfing is the mode, ik geef toe dat ik aardig verslaafd begin te raken........ :wink:

Voor een ieder die niet begrijpt welk on road-weekend wij nu bedoelen, kijk eens hier http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=6408


Blanche