Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pas op, phishingbericht!!! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pas op, phishingbericht!!!

Het is weer raak vandaag met spammers, niet klikken op verdachte links!

Moet ik lindsay lohan en catherin zeta jones als verdacht beschouwen :?
wel vreemd, ik zie dat die Tierra ondertussen al 7 berichten gepost heeft. Dat kan je toch gewoon blokkeren ?

koenie schreef:Moet ik lindsay lohan en catherin zeta jones als verdacht beschouwen :?
wel vreemd, ik zie dat die Tierra ondertussen al 7 berichten gepost heeft. Dat kan je toch gewoon blokkeren ?
Moet er wel net een Mod of Admin on-line zijn.

Berichten kunnen dan ook meteen verwijderd worden.

koenie schreef:wel vreemd, ik zie dat die Tierra ondertussen al 7 berichten gepost heeft. Dat kan je toch gewoon blokkeren ?
Niet als al die berichten binnen een paar minuten geplaatst worden.
Fedor was me voor :wink:
Leon
Hallo,

ik heb net die berichten gewist en aan Marco gevraagd om die Tierra te verwijderen van het forum.

Groetjes,
Frank

:evil: Het wordt tijd dat de deelnemers van dit forum vooraf worden gescreend

in een item dat i ooit plaatse over Marokko

Z-Marokko-vragen; o.a. Ighrem - Tata geasfalteerd?

staat nu een zekere anus met spam....Aan wie moet ik dit soort dingen eigenlijk melden? (adres?) In dit item trouwens ook

LET op!!!!

Blanche:

Als je even terugleest in dit topic zie je
Marco de Wit schreef:Wij gaan ernaar kijken. Alleen moeten we even wachten (4 weken) totdat Jarno en Ellen weer terug zijn, om de phpbb mod's te installeren.
Tot die tijd zal ik handmatig de berichten verwijderen.

Marco
We moeten dus nog een aantal weken wachten totdat er maatregelen tegen dit soort spam genomen kunnen worden

Hallo Blanche,
Blanche schreef:in een item dat i ooit plaatse over Marokko

Z-Marokko-vragen; o.a. Ighrem - Tata geasfalteerd?

staat nu een zekere anus met spam....Aan wie moet ik dit soort dingen eigenlijk melden? (adres?) In dit item trouwens ook

LET op!!!!
Ik heb net die berichten verwijderd. Je kunt me altijd een privé berichtje (PB) sturen als je spamberichten ziet. Ik kom vrij vaak op het forum, maar kan niet er niet constant zijn. Mijn emailprogramma haalt echter om de vijf minuten de berichten op als ik online ben en ik wordt gewaarschuwd als er een emailtje binnenkomt.

Groetjes,
Frank