door
Bob1955 » vr 10 nov, 2006 21:36
Het is niet helemaal duidelijk welke service je bedoeld.
Als vervent Worldtraveller berijder(s) weet ik wel, uit mijn vriendenkring, dat als er maar iets is met de fiets ze niet moeilijk doen.
Hier bedoel ik bijv. een geval van lakgarantie -binnen notime een nieuw frame- mee.
Zelf heb ik nog nooit geen echte problemen gehad.
Ik weet wel dat alles (ook de service) voornamelijk via de erkende dealer en select-dealers gaat.
En daar heb ik wel ervaring mee. Het gaat iets makkelijker dan andere door mij gekochte merken bij meerdere andere dealers. De prijs (mogelijk ook de winstmarge) is er dan ook naar en mag je als klant ook wel service verwachten.
Ooooooooooooof ligt het aan onze dealer
Na een nieuwe aanschaf augustus jl rammelde uit de achterdrager een borgboutje los.
Gevolg 15 kg bagage op het achterspatbord en deze lag daarna dubbel. Na terugkomst zonder gezeur een nieuw spatbord en .......boutje.
Wij zijn dan ook in ieder geval meer dan tevreden over de fietsen en dealer.
Groet Bob