Additionally, paste this code immediately after the opening tag: online tickets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

online tickets

Oke, bedankt!

We gaan dit weekend eens kijken, de Fietsvakantiewinkel is ook aan het zoeken voor ons.

We zijn nu nog wel een beetje vrij met de data, dus we zullen wel wat leuks vinden!

Even inhakend op een oud topic:
In de Volkskrant van vandaag stond een artikeltje met handige tips:
Iedereen koopt tegenwoordig zijn vliegtickets via internet.

Maar wat zijn de beste sites? Moet je boeken via de vliegmaatschappijen zelf of via verzamelsites? Loont het om op buitenlandse sites te kijken? En hoe veilig is het eigenlijk allemaal? Geef hier tips aan je medereizigers!
Die tips zijn hier te vinden:
http://www.volkskrantreizen.nl/redactie ... ets_boeken

Ik begin vaak met zoeken op zogenaamde verzamelsites om een eerste indruk te krijgen. Daarna steek ik vaak door naar de maatschappij zelf...is vaak goedkoper omdat er geen tussenpartij tussen zit :>

Ik regel dus alles zelf en online.

Blanche

Even een andere kijk.

De maatschappijen verkopen stoelen aan reisorganisaties. Deze slijten ze weer aan de consument. Nu wil het wel eens dat er veel stoelen voor een bepaald land en een periode over of niet verkocht zijn. Deze vrije stoelen zie je niet altijd op internet-sites is mijn ervaring.

een voorbeeldje:

Bangkok in deze periode tussen de €550,- en €1000,- retour
Op zaterdag (twee weken terug) in de Reiskrant v.d. Telegraaf €299,- retour.

Ook hier het fenomeen dat de stoelen bij boeking opeens op zijn als je vraagt om deze aanbieding. Als je vast houdt aan de prijs en eventueel flexible in de datum bent, dan wordt je meestal netjes terug gebeld en blijkt er plotseling toch nog een stoel te zijn.:wink:
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Dus loont het om op zaterdag ook zeker even door de Reiskrant v.d. Telegraaf te neuzen!

groetjes!
carrickbay schreef:Hi guys.
Vorige maand had ik een tour naar Nederland en kreeg ik mijn checkin uit haar dienstverlening echt goed is.
Eerder heb ik veel problemen geconfronteerd, zoals staat voor lange tijd in wachtrijen en niet om mijn preferd stoel.

Tja we hebben weer een spammer. :evil:
Ik heb dit inmiddels al doorgegeven via het uitroepteken aan de webmasters.

[moderated]linkje verwijder [/mod]