Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Display knippert (Bosch) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Display knippert (Bosch)

Wel een steek of ringsleutel 14/15 meenemen anders krijg je het achterwiel er niet uit.
Jammer he dat de mensen uitval naven geen must vinden.
_Peter_ schreef:
za 22 feb, 2025 19:30
Je link is stuk maar als het deze is dan is die nu voor de helft van het geld te koop
https://www.staterabikes.de/p/bmc-257-a ... 2139Herren
Dat is hem Inderdaad.
Iemand bekend met deze fiets?
WimB schreef:
za 22 feb, 2025 19:54
Wel een steek of ringsleutel 14/15 meenemen anders krijg je het achterwiel er niet uit.
Jammer he dat de mensen uitval naven geen must vinden.
Ja, dat is inderdaad een minpunt aan deze bike. Maar dat kan malkkelijk worde aangepast .
Daar maak ik me niet druk om,en al zeker niet voor de aangeboden prijs.
Het is dus een fiets van BMC en daar rijden er in het peloton geloof ik genoeg van rond (zij het in een andere uitvoering) Dus de kans dat je je hier aan miskoopt dus lijkt me klein. en dit is geen SP, die hebben ze ook maar dan staat dat erbij.
Heb nog niet kunnen vinden of de accu uit het frame kan van de BMC
Ed kettingvet schreef:
zo 23 feb, 2025 01:04
sleuteltje rond draaien in het slot en het lipje boven indrukken en voila, de accu zit los in je frame. Toch verbaasd het mij dat je de fiets met fout niet gereset krijgt. Dat lijkt mij goedkoper dan een andere fiets.
IMG_5335.png
Eric op de Fiets schreef:
zo 23 feb, 2025 13:10
Ed kettingvet schreef:
zo 23 feb, 2025 01:04
sleuteltje rond draaien in het slot en het lipje boven indrukken en voila, de accu zit los in je frame. Toch verbaasd het mij dat je de fiets met fout niet gereset krijgt. Dat lijkt mij goedkoper dan een andere fiets.
IMG_5335.png
Dank u wel! De fiets staat momenteel nog bij fm. Zodra die terug in mijn bezit is kan ik zelf wat ondernemen (testen) of naar andere fm stappen.
Maar ik probeer me alvast wat voor te bereiden op wat kan komen, namelijk definitieve bevestiging dat de motor niet meer te herstellen is.
Via Google zijn er wel reparatie bedrijven te vinden. Dat blijkt een gat in de markt te zijn. Zoals bijvoorbeeld https://www.e-ves.nl/
IMG_5336.png