Ik heb dus nu ook de followwheel aangeschaft en ben een beetje aan uit uitvogelen naar de gewichtverdeling.
Het grote voordeel van deze kar is dat 75% van het gewicht wordt gedragen op het wiel van de kar dus de druk op je assen zullen veel minder zijn.
Wel uitkijken dat er niet te weinig druk komt op de as want dan wordt de kar onstabiel.
Het meest geweldige aan de kar zijn de 4 onafhankelijke tassen.
Je kunt je uitrusting onder 4 tassen verdelen wat veel makkelijker is met organiseren.
Heb zelf een tekening gemaakt en per tas beschreven wat er in zit.
Bovenop vervoer ik dan de tent in een rack-pack en als je met regen bijvoorbeeld je tent moet opzetten hoef je niet je hele tas open te maken.
Moet zeggen dat ik dit heel positief vindt aan een fietskar.
Met de carnavalstocht ga ik de kar voor het eerst gebruiken.
Het grote voordeel van deze kar is dat 75% van het gewicht wordt gedragen op het wiel van de kar dus de druk op je assen zullen veel minder zijn.
Wel uitkijken dat er niet te weinig druk komt op de as want dan wordt de kar onstabiel.
Het meest geweldige aan de kar zijn de 4 onafhankelijke tassen.
Je kunt je uitrusting onder 4 tassen verdelen wat veel makkelijker is met organiseren.
Heb zelf een tekening gemaakt en per tas beschreven wat er in zit.
Bovenop vervoer ik dan de tent in een rack-pack en als je met regen bijvoorbeeld je tent moet opzetten hoef je niet je hele tas open te maken.
Moet zeggen dat ik dit heel positief vindt aan een fietskar.
Met de carnavalstocht ga ik de kar voor het eerst gebruiken.