Dat valt reuze mee hoor. Ik merk ook dan zelfs niet dat er een kar achter hangt. En als er een beetje gewicht in zit dan valt dat huppelen heel goed mee hoor.
Was er ook bang voor maar uiteindelijk niets van gemerkt.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat valt reuze mee hoor. Ik merk ook dan zelfs niet dat er een kar achter hangt. En als er een beetje gewicht in zit dan valt dat huppelen heel goed mee hoor.
Daar heb je gelijk in. En dan gelden die plussen en minnen ook nog eens specifiek voor één situatie, en na de volgende bocht kan de situatie weer anders zijn.
Zo ervaar ik het ook. Ik fiets liever met mijn croozer cargo (2 wielen) dan met de follow me met fiets eraan. De follow me is misschien niet de ideale vergelijking. Maar de zijwaartse krachten met een 1 wielen vind ik minder prettig.Wim schreef: ↑di 28 jun, 2022 12:01Onze door Challenge voor Bever gebouwde voorloper van de Radical Cyclone heeft een spoorbreedte van ongeveer 55 cm. Dat was genoeg voor een prima stabiliteit, ook in snelle afdalingen met de tandem. Natuurlijk ga je met zo'n combinatie niet extreem off road rijden, maar gewone onverharde bospaden waren nooit een probleem. En zoals gezegd, een tweewieler houdt zichzelf overeind, en dat is bij een tandem of een lichte solofiets best wel een voordeel. Een eenwieler oefent veel meer zijdelingse krachten uit, zeker bij wat zwaardere belading.