Gaat dit over de route van 820 km. (14 stages)? Ik heb een foto toegevoegd.
Hoor graag,
Jeanine
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gaat dit over de route van 820 km. (14 stages)? Ik heb een foto toegevoegd.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, anders was ik ook niet in dit topic terecht gekomen.
De app: Shelter - kan je gebruiken.Sannesport schreef: ↑vr 29 dec, 2023 14:18Ik wil begin mei een stukje hiervan fietsen vanhit Flensburg.
Ik blijf in Denemarken.
Heeft iemand ervaringen of dit te doen is kwa weer? Het liefst slaap ik buiten (shelter of tentje).
Is er ook een website waar de shelters vermeld staan?
Dank je wel, fijne tip, van de shelter app!LHTJoost schreef: ↑vr 29 dec, 2023 19:40De app: Shelter - kan je gebruiken.Sannesport schreef: ↑vr 29 dec, 2023 14:18Ik wil begin mei een stukje hiervan fietsen vanhit Flensburg.
Ik blijf in Denemarken.
Heeft iemand ervaringen of dit te doen is kwa weer? Het liefst slaap ik buiten (shelter of tentje).
Is er ook een website waar de shelters vermeld staan?
Of het boekje: Overnatning I Det Fri
Boekje is in het Deens dus een beetje puzzelen. Wel te doen.
Het weer is onvoorspelbaar maar laat je niet weerhouden. Dat is hoogzomer ook zo.
Ten tijden dat wij de route reden was het in de tweede week druk dus de meeste plaatsen waren al bezet. Zelfs in 'afgelegen' gebieden, waarvoor we voor d shelterplek de route hadden verlaten.Grandonneur schreef: ↑vr 29 dec, 2023 21:41Het Deense sheltergebeuren is in beginsel geweldig, je kunt op de mooiste plekjes terecht. Tegelijk is het wel een beetje aan verandering onderhevig. Ten eerste zijn er vanuit het Overnatning boekje best wat adressen die intussen niet meer bestaan, overwoekerd zijn. Ten tweede zijn er shelters die ook vanuit een (lokaal) initiatief gereserveerd kunnen/moeten worden met een app. De shelter kan afgesloten zijn voor die reservering. Op de bonnefooi kan dus betekenen dat je rechtsomkeert moet maken.
De kosten voor zo'n reservering zijn ook pittig hoger dan gratis..
We reden afgelopen zomer zonder gebruik te maken van zo'n app, plek vinden is wel altijd gelukt. Maar een tent achter de hand voor het geval je hem op een veldje nabij de shelter op moet zetten is wel verstandig.