Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastrektocht 14 - 17 april 2006 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastrektocht 14 - 17 april 2006

Hoi Rena,
Met de huidige temperaturen kan ik het me nog niet voorstellen dat ik meega, maar die twijfel kan als sneeuw voor de zon verdwijnen natuurlijk :D
In mijn agenda staat het weekend al wel gereserveerd voor de WF.
Leon

Ik las in de krant dat de lente tot het paasweekend uitgesteld is. We gaan dus in Diepenheim met allerlei heidense rituelen het begin van de lente vieren! Uit ervaring kan ik stellen: bij een paasvuur is het niet koud. Je moet wel van Grolsch houden :( , maar dat is juist een van die folkloristisch elementen.

@Leon: Mocht jij ook al de vrijdag gaan, dan kunnen we vanaf Sittard gezamenlijk reizen :idea:

Sjirk

En hoeveel deelnemers hebben zich al aangemeld voor de Paastocht?

Het zonnetje schijnt, de krokussen komen al uit de grond, het komt wel goed met die lente :D

Beste mensen,

Het wordt weer een gezellige boel, tot op heden hebben zo'n 30 fietsers hun interesse getoond. Daar de route zelfstandig of in kleine groepjes gereden kan worden, kunnen er makelijk meer mensen bij, dus schroom niet en geef je op!!

Ook diegene die nog nooit een activiteit bijgewoond hebben en/of (nog) geen lid zijn van de vereniging zijn van harte welkom!!

Fiets mee, leer andere fietsers kennen, doe ideëen op voor een volgende fietsvakantie, tref een fietsmaatje en/of ontdek of een fietsvakantie iets voor jou is. En dat allemaal tijdens een fietstocht door een prachtig stukje Nederland!!

Wil je wel mee, maar heb je:
Geen tent - Geen probleem, ik heb nog een extra tent!
Geen fiets - Geen probleem, huur gewoon een fiets. Dit kan eventueel bij de NS te Utrecht en/of Arnhem.

Mocht je nog vragen hebben, laat het me weten!!!

Groet, Rena :wink:

Beste mensen,

Over ruim 2 weken vindt de Paastrektocht plaats en het beloofd een evenement te wordt!!!

Ik kan/mag nog niet te veel verklappen, maar een kleine hint doet het altijd goed; "bekendheid".

Nieuwsgierig geworden????

Geeft je op voor de Paastrektocht en je zult het beleven!!!
Zie voor meer informatie http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=55

Groet, Rena :wink:

Ik wil wel mee... maar hou het nog niet vol ben ik bang... :cry:

bovendien wordt m'n mama dan boos! :) Ohja.. en Elmar ook! En nahja... de dokter misschien ook... :wink:

Heel veel plezier in ieder geval, het ziet er veelbelovend uit!

renaw schreef:Beste mensen,

Ik kan/mag nog niet te veel verklappen, maar een kleine hint doet het altijd goed; "bekendheid".
Uuuhhh, Josie Dew fietst een dagje mee? ;)

Wie weet????????

renaw schreef: Ik kan/mag nog niet te veel verklappen, maar een kleine hint doet het altijd goed; "bekendheid".
Is het soms handige Harm???

Ik wordt wel erg nieuwsgierig! Gaat de tocht door als de temperatuur onder de 10 graden duikt?

John.

watje! :lol:

13 april is het volle maan. Is het weer dan goed, dan blijft het een paar dagen goed. Bovendien is het in die schuur van die camping in Doorwerth lekker warm in de luie leunstoelen!

Ik kan/mag nog niet te veel verklappen, maar een kleine hint doet het altijd goed; "bekendheid".

Nieuwsgierig geworden????

13 april is het volle maan. Is het weer dan goed, dan blijft het een paar dagen goed. Bovendien is het in die schuur van die camping in Doorwerth lekker warm in de luie leunstoelen

Is de bekendheid toevallig een weerwolf??? :lol:

We vertrekken na volle maan, dus de gevreesde weerwolf van de Veluwezoom en de Achterhoek is dan al weer verdwenen. Je zult tijdens de tocht wel regelmatig een wolf tegenkomen, maar die is echt niet gevaarlijk.

Ik twijfel ook of ik mee kan!
Heb wel veel zin maar moet nog even zien of ik het met m'n werk kan regelen!
Misschien dat een deelname vanaf zaterdagmorgen er in zit...
Bovendien ben ik de tweede paasdag jarig, maar dat zal geen reden zijn niet mee te gaan!

Groet en hopelijk tot ziens!

Martijn

bert sitters schreef:Je zult tijdens de tocht wel regelmatig een wolf tegenkomen, maar die is echt niet gevaarlijk.
Sommige van deze wolven zijn wel degelijk gevaarlijk!

John.

We komen zelfs twee wolven tegen, maar laat je niet bang maken.

Als het tegen zit veschijnt er nog een derde Wolf, één van de noordelijke tak. Deze Wolf heeft hele gevaarlijke spullen in haar bagage!

Mijn buurman waarschuwd me altijd tegen hard werken!
Ook bij hem gaat het sterkste paard er aan dood.

John.

Hi Martijn,

2e paasdag jarig
!, destemeer een reden om mee te gaan. Ik kan je nu al zeggen dat dat een heus feest zal worden!!!
Op zondagavond is het paasvuur, dus als we die maar lang genoeg maken, dan kunnen we je feliciteren bij het paasvuur om 12 uur 's nachts!!!
Ik ga ervanuit dat je zo je verjaardag nog nooit ingegaan bent!!!

Groet, Rena :wink:

2e hint "schriftelijk beeld"

uhhhh, en de derde hint wordt "rivier"? :?:

als je het weet, zijn de hints vast heel duidelijk... :roll: