Ik steun Arnaut, volledig mee eens.
Mooi geschreven.
De " echten" moeten de "beginners" steunen
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:eindgebruiker schreef: ↑za 12 dec, 2020 09:51De wiki draaide op Mediawiki: https://m.mediawiki.org/wiki/Download
Mediawiki heeft een publieke export-API. Vorige week heb ik een XML-export gemaakt van de afzonderlijke pagina's. Als je een pb stuurt met je e-mailadres kan ik je de bestanden toesturen.
Ik heb nog overwogen om de fiets(techniek)pagina's over te zetten naar het forum. Als iemand zich geroepen voelt, laat maar weten.
Ik zal zien wat ik eraan kan doen. Er zijn vast toevoegingen voor mediawiki die hiertegen kunnen helpen. Nu nog uitzoeken hoe en tijd vinden om het aan te pakken.daulagari schreef: ↑za 26 jun, 2021 22:37De Wiki wordt goed gebruikt maar niet helemaal zoals bedoeld:
https://fietsvakantiewiki.localhost.one ... lversion=2
Fijn dat het weer opgelost is, bedankt.Jarno schreef:Ik zal zien wat ik eraan kan doen. Er zijn vast toevoegingen voor mediawiki die hiertegen kunnen helpen. Nu nog uitzoeken hoe en tijd vinden om het aan te pakken.
Even verder lezen:Users have to answer a question, out of a series of questions defined by the administrator(s).
Dus de uitdaging is iets van 5 simpele vragen te maken met liefst zoveel mogelijk "plausibele" antwoorden. Die vragen zouden alleen goed door Nederlandstalige fietsvakantieliefhebbers beantwoord kunnen worden en waarbij overige mensen (bots?) het echt niet weten (of snel kunnen vinden) en moeten gokken. Misschien een link naar het forum toevoegen voor mensen die er niet toch uitkomen maar wel de drive hebben.Question and answer setup
Answers are case-insensitive, and you can add multiple answers to one question by placing them in an array. The answers must be written in lowercase:
$wgCaptchaQuestions = [
"What is one color on this web page?" => [ 'red', 'green', 'blue', 'white', 'black' ],
];
Ik zou het antwoord niet hebben geweten, maar staat nu wel ingesteld. Ben benieuwd of het werkt.
Dat met die vraag werkt. Ik wist het antwoord!
Even zoeken met de naam van de hoofdstad ingevuld zou zo het antwoord hebben gegeven, dat had ik namelijk gedaan en daarop heb ik de vraag aangepast.Ik had nog geen account dus maar één aangemaakt, ik zie dat er inmiddels twee vragen zijn, behalve die hierboven de vraag hoe de Belgische vereniging heet.