Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Laten we het hopen. Al zal het nog lang duren voordat "iedereen" een vaccin heeft gekregen.Bert van Sprang schreef: ↑do 14 jan, 2021 11:28Iets met glas half vol of half leeg. De dagen worden weer langer en er is een vaccin, dus "binnenkort" komt het allemaal weer goed.
Da's waar, maar ik moet nog zien wat de impact op de maatregelen wordt. Hopen op betere tijdenBert van Sprang schreef: ↑do 14 jan, 2021 11:43Het is ook niet nodig dat iedereen een vaccin krijgt om de druk op de gezondheidszorg dusdanig te verlagen dat het voor iedereen weer leefbaar wordt.
Daar zitten we al vrijwel het hele afgelopen jaar op. Alleen fietsen laat ik me nog niet ontgaan (ook niet als het max 15km van huis wordt zoals Duitsland, binnen die straal kan je nog heel wat km's maken)Wim schreef: ↑do 14 jan, 2021 20:04Ik vrees dat het sombere scenario zich nu al begint af te tekenen: in diverse zorgcentra in het noorden is die besmetteljker Britse variant opgedoken en zijn heel veel bewoners besmet. Ik weet niet hoe het elders in het land is maar helaas lijken strengere maatregelen nodig. Wij gaan onszelf in elk geval al vast op zo'n streng regime zetten.