Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Belangrijke gegevens - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Belangrijke gegevens

Ik heb het MinBuZa ge-e-maild met de kwestie nummer/kopie paspoort, en ze geven aan dat je beter een kopie kunt meenemen inderdaad. Raar maar waar. Zo geavanceerd zijn ze dus nog niet bij de overheid...
Dan zou ik voor alle zekerheid zowel een papieren meenemen, als een elektronisch kopie naar jezelf mailen/op internet zetten (niet publiekelijk uiteraard).

fietsjunks schreef:Bedankt voor jullie snelle reactie!



Als e-mail naar onszelf sturen was inderdaad de bedoeling, maar wat staat er nu precies allemaal op dat A4-tje?



Wat zijn de gegevens die echt niet mogen ontbreken?



El & El
Pasno maar die had je al :D

Polisno vakantie/fietsverzekering + no Ausurantiekantoor om de hele handel bij nood in werking te kunnen stellen.
Tel no Alarmcentrale van je creditkaart maatschappij + je corsponderende rekening no
no mobiele tel
frame no fiets
belangrijke no van de thuisblijvers?
Klantenservice no van je bank/giro zodat je onderweg je meest recente saldo kan opvragen? of omdat je pas geweigerd wordt bij de automaat?
No van je fietsenman zodat hij je het juiste onderdeel kan toesturen omdat je dat daar ter plaatse niet kan krijgen, en hij/zij weet met welke fiets en onderdelen erop jij bent weggegaan, en je mag afrekenen met hem als je weer thuis bent gekomen?

Maar ik zou dat A4 mooi gewoon bij me houden, ik weet niet waar je naar toe gaat maar in Frankrijk ben ik betrekkelijk weinig internet cafe's tegen gekomen en bij Ome post kon ik wel het net op maar wel tegen het schandelijke bedrag van 7 euro per uur, ook al zat je er maar 10 min op

Verder weet ik effe niet

Groet, Haike

Marco Meijerink schreef:... Eén copie in het frame, ...
Of in het hollowtech-cranckstel, mocht je dat al op de fiets hebben :D
Groetjes,
Leon