Samen met mn dochter van 9 ga ik voor een korte fietsvakantie door Nederland. Vorig jaar een 3 daagse (van hotel naar hotel en dus weinig bagage mee), dit jaar een 5/6 daagse met de tent. Ik heb een gewone fiets waar alleen achtertassen oppassen. De voortassen kan ik dan bij mijn dochter aanhangen. Het mooiste zou zijn dat ik alle spullen en mijn eigen kleding zelf op de fiets heb. Ik ben namelijk van plan om zelf nog een week langer door te fietsen.
Vandaar dat ik wat twijfel tussen de grote van de tassen. Krijg ik voor mezelf alles mee in 2 classic achtertassen. De tent kan er bovenop en voor de slaapzak en slaapmat heb ik een waterdichte tas voor bovenop.
Was ook erg benieuwd naar het verschil (in gebruik) tussen de materialen. Dank voor de reacties tot zover.
Vandaar dat ik wat twijfel tussen de grote van de tassen. Krijg ik voor mezelf alles mee in 2 classic achtertassen. De tent kan er bovenop en voor de slaapzak en slaapmat heb ik een waterdichte tas voor bovenop.
Was ook erg benieuwd naar het verschil (in gebruik) tussen de materialen. Dank voor de reacties tot zover.