Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ha ha, ik wilde hetzelfde schrijven. Mij lukt het trouwens om een niet-aangebroken tube solutie toch leeg aan te treffen. Dan is er blijkbaar toch een gaatje in de tube gekomen. Heel irritant is dat.
Je hebt uiteraard ook geen idee hoe lang het in het rek in de winkel ligt etc. Dan is twee jaar wel kort. Staat er geen produktiedatum op?
Er staat geen datum op. Dus ik zal het wel in de praktijk gaan merken.
Bedankt voor de info. Ook voor mij geen Tear-Aid meer!Hafar schreef: ↑ma 25 mei, 2020 13:50Tear Aid A is max twee jaar houdbaar en dan ook nog bij de juiste temperatuur (niet te warm, niet te koud, niet in licht etc bewaren). En daar je niet weet hoe lang het al in de verpakking en/of in het schap van de winkel ligt (het is niet iets wat dagelijks wordt verkocht) ben ik er geen gebruiker meer van.
Ben nl vaak wekenlang met fiets en packraft in ruige gebieden waar niemand woont en een packraft die je daar niet kunt repareren kan levensgevaarlijke gevolgen hebben. Heb ook weinig zin om dagenlang op een lek matje of in een gescheurd/lek tentje te slapen. Dus heb nu plak/reparatiespul waar ik op kan vertrouwen.
Google op 'houdbaarheid' of stuur ze een mailtje.
Mits je de twee jaar houdbaarheidsdatum die nergens te vinden is niet overschrijdt, anders blijf je met je scheur/gat zitten.Inge1 schreef: Hij is er ook in voorgestanste patches - die je eventueel bij ene grotere scheur dakpansgewijs over elkaar kunt plakken om de scheur/ gat te dichten.
Weet je wat "koel bewaard" betekent? In de koelkast? Ik vraag het omdat de temperatuur in ons huis een groot deel van het jaar niet onder de 15-18 graden komt.