Heen en terug naar Srebrenica is niet even iets wat je zo maar doet, dat is met de auto al 3500km en op de fiets niet veel minder, Bosnië is ook niet echt vlak te noemen en dan komen daar nog de temperatuur en de vaak stevige regenbuien bij (voor zij die zich afvragen waarom het daar toch zo groen is) Zelf een aantal keren in de gelegenheid geweest om daar naar toe de weg in te salln maar dat toch niet gedaan, iets teveel historie (negatief beladen) daar voor mij. Die is overigens ook in de omgeving van Srebrenica, aan zowel de Moslim als Servische kant nog erg goed zicht en tastbaar.DannyPrenen schreef: ↑do 21 mei, 2020 13:44Allereerst iedereen hartstikke bedankt voor alle reacties. Wat een behulpzame mensen zijn jullie en wat voel ik mij welkom op dit forum.ik heb een eerste ritje erop zitten met de nieuwe aanwinst. Gewoon om eens wat kilometers te maken, conditie opbouwen, uiteindelijk hopelijk gewichtsverlies en zo. Ik zou heel graag een keer naar Srebrenica fietsen. En weer terug. Alleen heb ik nu 2 kleine kinderen van respectievelijk 2,5 en een half jaar oud. Dus dat is wat lastig. Maar ik kan goed kilometers maken door middel van mijn werk. Ik ben ambulant begeleider en kom bij mensen thuis in een gebied van Renkum tot aan Doetinchem dus daar liggen wel mogelijkheden. Zo nu hebben jullie weer iets meer informatie over mij.