Dat je op San Diego airport staat en 1 zo'n buisje nog op de trap thuis ligt...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat je op San Diego airport staat en 1 zo'n buisje nog op de trap thuis ligt...
Jazeker want het hele spul moest ook in het vliegtuig. De tandem weegt ca. 30kg, de trailer hooguit 5kg. Daarnaast nog de bepakking en dan kom ik op ca 70kg totaal. Met ons beide erop is de combinatie dan richting de 250kg. Tegen vrachtwagenchauffeurs in de VS hebben we dan ook wel gezegd: 'This is our Big Rig'.
Lijkt me zeer onverantwoord.nicolevelo schreef: ↑vr 09 sep, 2022 14:39Of bestaan er ook tandems waar het omgekeerd is: vrouwtje aan het stuur en mannetje op de andere zit en in de rug kijkend van de vrouw? Misschien iets om te overwegen?
Dit is niet geslachtbepaald, maar eerder gewichtbepaald. Als ik (90 kg) achterop zit en mijn vrouw (50 kg) voorop aan het stuur, dan kan ze sturen wat ze wil, maar dan bepaal ik waar we heen gaan.aan het stuur van zo'n fiets enkel een mannetje kan zitten en op het andere zadel enkel een vrouwtje.
Een tandem is eigenlijk gewoon een verlengde fiets met nogal veel bagage.Bert van Sprang schreef: ↑vr 09 sep, 2022 15:38Dit is niet geslachtbepaald, maar eerder gewichtbepaald. Als ik (90 kg) achterop zit en mijn vrouw (50 kg) voorop aan het stuur, dan kan ze sturen wat ze wil, maar dan bepaal ik waar we heen gaan.aan het stuur van zo'n fiets enkel een mannetje kan zitten en op het andere zadel enkel een vrouwtje.
Nee hoor hoeft niet. De dame die voorop zit wilde mijn wens wel invullen samen met een groep wielrenners de Col d Ornon op en af. Zij sturen en ik filmen.nicolevelo schreef: ↑vr 09 sep, 2022 14:39Als ik al die ervaringen met tandems lees krijg ik de indruk dat aan het stuur van zo'n fiets enkel een mannetje kan zitten en op het andere zadel enkel een vrouwtje.
Is dat eigen aan een tandem?
Of bestaan er ook tandems waar het omgekeerd is: vrouwtje aan het stuur en mannetje op de andere zit en in de rug kijkend van de vrouw? Misschien iets om te overwegen?
Ik ben vandaag toch even gaan kijken of je gelijk hebt.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 06 sep, 2022 11:58Dit is de Vrouwgeestmolen ten noorden van Alphen a/d Rijn. https://molendatabase.nl/nederland/molen.php?nummer=948