_Peter_ schreef: ↑vr 30 nov, 2018 19:30Pak google.maps er even bij en zet fietsen aan, je kan dan zien of jouw route wel of niet over fietspaden (ook bospaden zijn vaak hard genoeg om over te fietsen is mijn ervaring) gaat of dat je de weg met ander verkeer moet delen. Daarnaast is is streetview in een groot deel van Keulen beschikbaar.mobilette schreef: ↑vr 30 nov, 2018 11:32dag,
we fietsen vanuit belgie (maaseik) naar koln ,de track heb ik al grotendeels klaar maar door het stadwald in koln(junkersdorf geeft de kaart allemaal paden aan ,mijn vraag is daar al iemand geweest,zijn deze van verharde ondergrond? wij logeren in de jugendherberge koln-riehl.
dit ter info.
Als je nog een routeplanner zoekt is http://radservice.radroutenplaner.nrw.d ... ationType= deze misschien iets, je kan begin en eindpunt natuurlijk zelf aanpassen.
Hmmm ... ik weet niet hoe Google-Maps in Duitsland met de fiets-routes werkt .... maar in Frankrijk kan het maar zo zo zijn dat Google-Maps je over grindwegen of nog erger stuurt -- in de limiet betreft het bospaden waar kort tevoren een bosbouw tractor overheen gekomen is (en dat was dan ook het enige wiel-voertuig dat redelijkerwijze op zo'n pad vooruit komt).
BSM