door
cdj » ma 24 sep, 2018 17:47
Jeetje wat schrik ik hier van! Ik weet niet meer wanneer ik Anita voor het eerst ontmoette, maar het kan goed mijn eerste keer Harskamperdennen geweest zijn, 3 jaar geleden. in ieder geval heb ik haar vaak mogen meemaken in mijn tijd als lid; de sinterklaastocht, de wintertrektocht, harskamp, ALV's, de fiets- en wandelbeurs...
Ongelooflijk Anita, ik heb op harskamp 3 weken terug nog met je gepraat, gegrapt, gebrainstormt over het 25-jarig jubileum, je Afrika-plannen besproken en wat was het je gegund... Ik zei nog gekscherend een topic te willen aanmaken "Fietsen is eigenlijk maar k.u.t." om de boel hier een beetje op te stoken... Uiteindelijk natuurlijk niet meer van gekomen want we grapten wel vaker over snode plannen of kattenkwaad die achteraf geen navolging kregen...
Bedankt dat je een toetje voor me achterhield die zaterdagavond omdat ik me niet lekker voelde en... Hoofdpijn had. Dat ik even ging liggen in m'n tent. Het is iets onbenulligs maar het is nu alles waar ik aan kan denken, een van de laatste interacties die ik met jou had...
Bedankt voor alle leuke gesprekken, grappen, bemoedigende woorden, diepgaande discussies, het lekkere eten, de fijne fietstochten... Ik voelde me erg op me gemak bij jou.
Ik ga je missen!
Sterkte ook aan Rik, de familie, nabije vrienden, mede-Wereldfietsers die een goede band met haar hadden en alle andere betrokkenen.