Volgens diverse fietsliteratuur wordt een ideale gewichtsverdeling van de bagage 1/3 voor en 2/3 achter gehanteerd. De zwaarste delen zo laag mogelijk.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Volgens diverse fietsliteratuur wordt een ideale gewichtsverdeling van de bagage 1/3 voor en 2/3 achter gehanteerd. De zwaarste delen zo laag mogelijk.
Nee, dat lijkt mij persoonlijk ook niet fijn. Al vermoed ik dat het in de praktijk wel mee zal vallen. Ik zit vooral te denken aan deze van Revelate te denken.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 15 jun, 2018 20:03Met dit hier https://www.bike4travel.nl/bikepacking- ... large.html zou ik me niet prettig voelen: mijn knieën bewegen op en neer op zeer korte afstand van de horizontale framebuis. En die ritssluitingen schuren je broek kapot.
Die regel is denk ik toch ietwat verouderd Martin.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 15 jun, 2018 14:17Volgens diverse fietsliteratuur wordt een ideale gewichtsverdeling van de bagage 1/3 voor en 2/3 achter gehanteerd.
Kon ik niet weten, het staat omschreven in het boek van Wim Dussel 'Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?' uit 1978. Ik heb de auteur meerdere malen ontmoet, nu inmiddels overleden.Leon schreef: ↑vr 15 jun, 2018 21:04Die regel is denk ik toch ietwat verouderd, Martin.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 15 jun, 2018 14:17Volgens diverse fietsliteratuur wordt een ideale gewichtsverdeling van de bagage 1/3 voor en 2/3 achter gehanteerd.