Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsadvies - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsadvies

Nee om misschien wel de slechtste reden...
Looks, ik vind m gewoon niet zo mooi :oops:
jorryt schreef:
zo 10 jun, 2018 11:21
Nee om misschien wel de slechtste reden...
Looks, ik vind m gewoon niet zo mooi :oops:
Dat vind ik een hele goede reden.
Absoluut, dat is het eerste wat in orde moet zijn...
Nou ik weet niet of het het eerste is, maar het is wel een heel belangrijk onderdeel. Ik zou zelf betrouwbaarheid op 1 zetten, maar looks staat zeker in de top 3 het laatste onderdeel voor die top 3 is natuurlijk "moet fijn fietsen"
Nou ik heb de Bridge Club in een grotere maat gezien en toen vond ik m eigenlijk wel heel mooi. En dat kleurtje maakt het wel af :P

Dus vanavond naar Justpedal geweest om te passen en het levende lijve te zien. Een XL past goed en fietst lekker. Dus dat wordt m! Over 2 weken hopelijk ophalen :D

Ontzettend blij mee en er komen natuurlijk foto's als die compleet is.
Jahaaaa! Wat leuk om te horen! Jelle is een toffe kerel!
Zeer zeker! Jelle gaat morgen op vakantie maar nam nog uitgebreid de tijd. Super service en praat je niet zo maar dure dingen aan maar denkt echt mee.
Ja precies, hij komt uit de mtb/singlespeed hoek, maar ik denk voor de eigenwijze vakantiefietser / bikepacker dat ie een geweldig assortiment heeft...topzaak.
Er komen Tubus duo voordragers op en een logo evo achterdrager. En natuurlijk spatborden want ik wil niet doorweekt en vies zijn na het eerste buitje.

Nu hoef ik alleen nog tassen en een slaapzak te kopen en dan is de inventaris compleet. Tassen zat ik te denken aan alpkit en de slaapzak decathlon. Tentje en alles heb ik al (eigenlijk mijn ouders) omdat we thuis altijd kamperen op vakantie.

Over de schoenen ben ik nog niet uit. Ik wil flats gaan gebruiken op deze fiets aangezien dit wat handiger is met woon-werk en nog even een stadje in op vakantie. Five ten heeft mooie schoenen en in een iets duurder segment heb je van Iowa de locarno gtx lo. Maar die zal ik in de opruiming willen kopen. Echt bergschoenen heb ik ook maar daar kun je niet mee fietsen.
Hier ook Lowa GTX low, gekocht bij bergfreunde in de aanbieding idd en dan nog prijzig, maar erg goed, daarvoor had ik Salomons met gore-tex, waren ook uitstekend.
Ik heb m vorige week opgehaald en hij fietst super! Ben nog wel aan het kijken naar gladde bandjes. Helaas niet veel op kunnen fietsen aangezien ik direct op vakantie ging (wat een straf ;) )
Pics or it didn't happen :)
Doe ik zodra ik thuis ben (digibeet). Voor de nieuwsgierigie aagjes ;) hij staat op de Facebook en Instagram van JustPedal.