Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Keuze gps - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Keuze gps

Ook naar de batterijduur is knoppen normaal beter, of heb ik toch horen zeggen :D
valerie_dm schreef:
di 13 feb, 2018 12:19
Ook naar de batterijduur is knoppen normaal beter, of heb ik toch horen zeggen :D
Dat klopt.
Wij hebben al jaren een gpsmap 62st en (mijn vrouw) sinds vorig jaar een ETrex 35t. Beide toestellen bevallen ons goed. Het verschil in stroomverbruik vind ik niet zodanig groot, dat dat voor mij doorslaggevend voor een keuze voor het ene of andere model zou zijn.
was1951 schreef:
za 17 feb, 2018 18:50
Wij hebben al jaren een gpsmap 62st en (mijn vrouw) sinds vorig jaar een ETrex 35t. Beide toestellen bevallen ons goed. Het verschil in stroomverbruik vind ik niet zodanig groot, dat dat voor mij doorslaggevend voor een keuze voor het ene of andere model zou zijn.
Klopt. Is resp. 20 en 16 uur.
ETrex 30 is 25 uur. En dan is het verschil tussen knop en knoploos opeens 9 uur.
Ik gebruik naar volle tevredenheid een Etrex 30. Het werkt allemaal, en ik kan al gauw vier dagen fietsen op een set goede oplaadbare batterijen (Ansmann Eneloop type). Met een paar setjes extra batterijen kan ik dus zonder lader mee te nemen al gauw een paar weken fietsen. De Etrex is ook de lichtste en de goedkoopste.