Maar hoe staan jullie daar tegen over? Doneertopic en de rest wat ik noemde? Kunnen de niet verenigingsleden ook hun steentje bijdragen aan de hostingkosten en de boel advertentie vrij houden.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar hoe staan jullie daar tegen over? Doneertopic en de rest wat ik noemde? Kunnen de niet verenigingsleden ook hun steentje bijdragen aan de hostingkosten en de boel advertentie vrij houden.
Een donatie is altijd welkom, de bankgegevens van de vereniging vind je hier: https://www.wereldfietser.nl/lid-worden. Je doet de ledenadministratie een groot plezier door te vermelden dat het om een donatie gaat.
Uit een ander draadje kwam het idee naar voren om de optie toe te voegen om mopperatorpunten toe te kennen. Dat is beperkter dan een minnetje, dan vind je gewoon dat iemand zit te mopperen. Is dat wat?
Ik denk niet dat er enig verschil is tussen een min en een minnetje met een leuk woord.eindgebruiker schreef: ↑za 20 jan, 2018 19:46Uit een ander draadje kwam het idee naar voren om de optie toe te voegen om mopperatorpunten toe te kennen. Dat is beperkter dan een minnetje, dan vind je gewoon dat iemand zit te mopperen. Is dat wat?