Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke gps kiezen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Welke gps kiezen

Inge1 schreef:
za 06 jan, 2018 08:59
Carl - ligt het lange laden misschien ook aan de snelheid die het device aan kan of de snelheid die de oplader gebruikt?
Ik zou het niet durven zeggen; het is mijn eerste en enige GPS-ontvanger en ook mijn eerste en enige USB-laadstekker, die ik alleen voor de GPSMap gebruik. En ik kan eerlijk gezegd ook niet aangeven hoe lang 'lang' is, vandaar mijn subjectieve beschrijving 'ik vind het lang duren'. We hebben het dan over een volgens de indicatie op het apparaat halflege accu die ergens in de avond aan het snoer gaat en nog niet klaar is als ik naar bed ga - en dan zie ik de volgende ochtend dat hij vol is. :)

Carl
Dat is dan niet langer dan de etrex 30 - zeg ik op gevoel. Die hang ik 's avonds aan de usb lader aan de powerbank en de volgende ochtend zijn de batterijen weer vol. Bij mij zijn ze dan wel altijd leeg.

Thuis in de powerex lader zijn ze wel vlugger- vol paar uur.
Ik heb tijdens het rijden ook USB spanning tot mijn beschikking, dus dat het oploaden traag zou gaan is mij totaal geen probleem. Misschien bij regen wel een puntje, want dan wil je mss niet teveel met USB stekkertjes klooien.