Of je nu een sigg fles meezeult of de tire booster, ... dan denk ik niet dat je iets extra mee zeult.Bert van Sprang schreef:Iedere oplossing die meer weegt als 2 binnenbanden lijkt me niet zinvol, of zie ik iets over het hoofd?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zo heb ik altijd een kettingpons bij me. Onervaren als ik was ga je van huis en je ketting breekt. Sindsdien altijd bij me. Zelf, nok nok, nooit meer nodig gehad maar twee keer iemand zijn ketting kunnen repareren.miro schreef: Ik neem 2xCO2 patronen en een reserve band - nooit gebruikt. Soort van verzekering. Misschien 2 CO2 patronen voor 2 jaar en 4 vakantiefietsen is milieuvriendelijker dan een pomp.
Dit is een reservoir dat je thuis moet oppompen en dus maar 1 keer kan gebruiken...gios schreef:Of je koopt een tubeless pomp. Weegt wel 450 gram, maar past in je tas.
https://www.sks-germany.com/en/scopeofa ... beless-en/
Da's niet handig. Gaan we verder zoeken...bdr schreef:Dit is een reservoir dat je thuis moet oppompen en dus maar 1 keer kan gebruiken...gios schreef:Of je koopt een tubeless pomp. Weegt wel 450 gram, maar past in je tas.
https://www.sks-germany.com/en/scopeofa ... beless-en/
Ben wel benieuwd of de draad werkelijk gelijk is. Heb je het al eens kunnen proberen?Koen & Sam schreef:...is eigenlijk niets meer dan een sign water bottel, maar dan met een speciale dop. Die heb ik standaard liggen, maar dat ik er nog nooit op ben gekomen om die dan te gebruiken als waterfles...
Ik heb 1000km met latex binnenbanden gereden. Ervoor veel lek en erna niet meer tot de laatste dag toch lek. Ik dacht het gaatje te plakken maar bij het oppompen gingen vele lekjes die ik nooit heb gemerkt want die intussen door latex gedicht waren weer open. Dat viel niet meer te plakken dus moest ik alsnog een gewone binnenband erin doen. En dus toch ook plakspullen meenemen.Travelmaster schreef:Het kan voorkomen dat je de hieldraad met een vloerpomp niet in de hieldraad geploot krijgt. Dat is wel een voorwaarde voor luchtdicht krijgen. Je hebt dan al gauw een compressor nodig, met je handpompje gaat het zeker niet lukken. Dat is dus niet veranderd.
Het ontslaat je ook niet van de verplichting een biba mee te nemen - zijn latexgevulde biba’s niet een beter idee?