Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koffie zetten - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Koffie zetten

Helemaal mee eens. Juist in weekenden en op vakanties probeer ik zo min mogelijk koffie te drinken. Deels omdat ik die kick niet nodig heb, je bent dan juist aan het relaxen. En anderzijds zodat ik er gelijk weer meer baat bij heb op het werk als ik terug ben van vakantie.

Cola drinken is voor mij een vergelijkbaar dingetje. Heb soms tijdens fietsreizen op dagen dat ik me minder voelde van tankstation naar tankstation gefietst om maar een flesje cola te scoren om nog een beetje energiek te voelen. Op zich wordt die suiker wel gelijk verbrand tijdens het fietsen, maar toch beter om die gewoonte van afhankelijkheid op snelle suikers af te leren.
Ik vind het niet niet zo relevant of koffie slecht of goed is, laat staan of ik minder koffie moet gaan drinken. Ik wil graag bij het ontbijt een kopje koffie en mijn huidige koffiezet spullen bevallen wel maar zijn aan de grote kant. Dus ik ben op zoek naar ervaringen met koffiezetters op de camping. Gelukkig al een hoop interessante reacties.
Bert van Sprang schreef:Als koffie zo belangrijk voor jullie is, heb je misschien wel last van een verslaving :D . Het belang wat jullie hechten aan een goede kop koffie, komt op mij over als een junk op zoek naar zijn volgende shot! Op vakantie probeer ik juist mijn koffieconsumptie te verminderen, de eerste dagen vraagt mijn lichaam om een regelmatige shot koffie, na een week of twee is een keer koffie op een dag meer als genoeg.
Wie heeft hier last van een verslaving en wie is hier de junk? Whahahaa! :P