door
Inge1 » wo 13 sep, 2017 08:48
Die 20000 in ieder geval 1x is wat mij betreft wel een must ook voor vakanties hierna in Europa vind ik dat wel handig. Ik heb dan wel een SON dynamo maar geen e-werk/ kraftwerk of zo iets. Dat is een wens voor de toekomst. Verder heb ik wel wat losse batterijen op te laden voor GPS, hoofdamp en m.n. de camera. Uurtje video of paar uur constant foto's maken en hij is leeg.
Fijne aanvulling Tovenaar - goed te weten dat er genoeg mogelijkheden tot laden zijn. En goed te weten dat de tablet er ca 2.5 keer mee geladen kan worden. Ga op basis van wat je schrijft nu uit van 1x Xiaomi 20000.
Eric dank voor het me aan het denken zetten over de losse kabel variant van de Anker lader geloof dat ik daar steeds meer het voordeel van ga inzien. Heb hem inmiddels maar besteld. Nu de euro sterk t.o.v. de dollar staat moeten we daar ook maar van profiteren, nietwaar?
Ik heb inmiddels een OK van mijn werkgever gekregen en kan dus definitief de geplande Pacific Coast gaan fietsen - 25 jaar nadat ik hem de 1e keer heb gefietst. Wordt zeer waarschijnlijk het stuk Vancouver - San Francisco en wordt dat te krap dan wordt het Victoria - San Francisco.