Uitstekend idee, als je een halve fietstas aan ruimte over hebt en je het niet erg vindt je broek drie dagen te laten drogen als hij nat geworden is.Ypuh schreef:Ik zit nog te twijfelen wat ik als lange broek mee ga nemen voor s'avonds bij de tent of als ik een avondje het cafe in wil. Een gewone spijkerbroek lijkt het meest voor de hand liggend
Ik heb ook geen zin om iets van 150 euro uit te geven aan een broek. Van mijn drie afritsbroeken is er eentje gekregen en zijn er twee uit de uitverkoop, waarvan één bij de Bristol geloof ik. Overigens gaan de pijpen er bij mij vooral aan (in dit jaargetijde en ons klimaat) tegen muggen, maar ik heb het dus niet gauw koud. Noch lange fietskleding, noch arm- of beenstukken gaan met mij mee. Wordt het echt koud (lange afdaling met veel wind), dan trek ik mijn regenjas wel even aan. Maar afgezien van het geld, wat lijkt je precies niks? En heb je niks anders dan spijkerbroeken in je kast liggen, iets van een cargobroek ofzo?Ypuh schreef:want zo'n Fjallraven ding lijkt me niks, helemaal niet voor dat geld.
Carl