Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hulp gevraagd bij het zoeken van een fiets (1,83m) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hulp gevraagd bij het zoeken van een fiets (1,83m)

Aart Veldhuizen schreef:Voor 300 euro kocht ik vijf jaar geleden een TweedehandsKoga waar ik een paar jaar op gereden heb, die echt een heel stuk beter is dan de Gazelle.
Het is kennelijk nieuw voor je maar zowel Gazelle als Koga hebben meer dan één model fiets gemaakt.
Kan niet echt de maat afleiden uit de foto's, maar misschien is hier wel wat leuks van te maken:


http://link.marktplaats.nl/m1159291338
[FIETS AANGESCHAFT]

Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik de Gazelle van Ypuh heb aangeschaft.

Ik heb zoveel mogelijk punten en de onderbouwing ervan tegenover elkaar gezet en ben de fiets uiteindelijk gaan bekijken. Al met al, voelt de fiets aan als de juiste maat, fietst het heerlijk, alles doet het, voelt stevig aan, en het ziet er ook nog tiptop uit, wat voor mij genoeg reden is om het aan te schaffen.

Ik denk dat dit een uitstekend eerste aankoop is voor mij, dat ik er met de tijd van zelf achter kom wat ik wel en niet fijn vind en of Gazelle wel geschikt is voor fietsvakanties.

Ik wil iedereen en met name Ypuh bedanken voor de hulp. Ik zal zeker vaker actief zijn om de forum en hoop uiteindelijk ook anderen bij hun aankoop te helpen.
beste Karim, top! gewikt en gewogen en doorgezet. veel plezier met je fiets en je fietstocht. groet, hoogframe