Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen en sponsoring - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsen en sponsoring

Leon schreef:
Edwin* schreef:Wat in dit kader dan een gepaste manier van benaderen zou zijn, is het iemand gewoon op de man af vragen via een PB.
Dat levert niet zonder meer een antwoord op waar je wat aan hebt. Het kan best zijn dat fietser Bas die naar China fietst zelf geen commerciële belangen heeft, maar de partijen die hem helpen met zijn reis hebben dat zonder meer wel.
Dan ga je er van uit dat iemand daar niet eerlijk over is, of dat de vraagsteller zijn vraag niet duidelijk heeft gesteld en/of toegelicht.

Via internet is veel te achterhalen. Dus al is de leugen dan nog zo snel, internet achterhaalt 'm wel.

Mocht de waarheid verzwegen zijn, dan lijkt mij dat helemaal een melding waard.
quote="loknor"

>Volgens mij zijn de meest geprezen en verkochte tassen op dit forum bare-bones Classic
> Rollers.... Die zijn inderdaad zwaar, maar ze zijn zeker niet gecompliceerd?
Ze zijn gecompliceerder dan vroeger. De kunststof achterplaat en de dikke randen zijn er alleen voor om de tassen universeel te maken voor alle dragers en om te voorkomen dat wat je er ook voor idioots mee doet de tas niet in de spaken kan slaan. Voor 90% van de dragers is dit overdreven.
Er zitten tegenwoordig een hele reeks losse inzethaken bij van drie verschillende maten. Die dingen kunnen stuk en raak je kwijt (yes, been there and done that). Ik heb ook de oude versies met maar één maat haak. Gaat niet stuk en raakt niet kwijt. De haken van nu zijn ook kwetsbaarder uitgevoerd dan die van 15 jaar geleden.