Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zilverroute Spanje - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Zilverroute Spanje

peter de rijk schreef:
bert sitters schreef: In Sevilla is het de dagen voor Pasen met de grote processies stampvol.Boek dus snel op sites als booking of Agoda.
O ja, natuurlijk. Vandaar dat het goedkoopste hotel bijna € 100 per nacht kostte toen ik daarnet op Booking.com keek. Uitwijken naar Dos Hermanos zou een optie zijn, maar daar is ook alles al vol, zie ik.
Black Swan hostel of andere backpackers geprobeerd? In slaapzaal was het ca 20€. Een privé kamer zal wel rond de 100 draaien.
Beste fietser,
Ik ben van plan om de eerste drie weken van juni de zilverroute te gaan fietsen. Graag zou ik ervaringen willen horen/delen zoals; hoe is de temperatuur in deze periode?,al te warm of nog te doen?, is het in deze periode druk/rustig?, hoe is het om in de auberges te overnachten? en kun je daar ook een maaltijd nuttigen of alleen slapen?.
En wie weet zijn er meer fietsers die deze kant op gaan en kan ik voor een deel aansluiten?.
Ik hoor het graag!.
Alvast bedankt!

groeten v Carolien