Additionally, paste this code immediately after the opening tag: schrijfrem - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

schrijfrem

Je kunt vaak beter op het originele typenummer zoeken bij BC. Bij Shimano bijvoorbeeld B01S of G01S. Vaak lijkt het op elkaar maar is het wel wezenlijk anders.
Walter dank voor de link - ga ik zeker naar kijken.
Even een schopje.

Peter ben erg benieuwd naar je regen en andere ervaringen met de blokjes (Sixpack Disc Bremsbeläge für Avid Juicy und BB7 - semi-metallic) die je bij bike 24 aangeeft. Ben nu aan nieuwe blokjes toe en dit is een leuke prijs voor 6 setjes.
Inge1 schreef:Even een schopje.

Peter ben erg benieuwd naar je regen en andere ervaringen met de blokjes (Sixpack Disc Bremsbeläge für Avid Juicy und BB7 - semi-metallic) die je bij bike 24 aangeeft. Ben nu aan nieuwe blokjes toe en dit is een leuke prijs voor 6 setjes.
Zolang het mooi weer is is er met beide niets mis, en ik heb ze inmiddels vervangen. Net als met de originele remblokjes doen de sixpacks precies hetzelfde zodra het weer slechter wordt en er water en zand meegenomen wordt tussen schijf en blokje, ze slijten beide naar mijn idee even snel. De keus is dan ook in het voordeel van sixpack, voor de prijs helemaal.
Als je helemaal on the cheap wilt: ik gebruik naar volle tevredenheid blokjes van Kingstop.

Nog geen € 6 inc verzenden voor 4 paar
Dank voor de aanvulling Shrek maar ga eerst de blokjes van Peter proberen. Prijs komt zo goed als overeen. Mooi te horen dat je er even lang mee doet. En als ze net zo goed remmen...