Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuw: TREKTOCHT 12-14 augustus 2005 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

nieuw: TREKTOCHT 12-14 augustus 2005

he mensen, maar te hopen voor jullie dat het mooi weer wordt...

zal voor jullie duimen. ik ga zelf niet mee, dat heb je zonder geld hahahah, maar ik ga zeker mee op de volgende tocht, ben mijn knieen al aan het trainen, weet iemand toevallig wanneer die tocht zal wezen?

groetjes nathalie

He Nathalie,
Jammer dat je niet mee kan. De volgende bijeenkomst zal zijn tijdens het najaarsweekend, 26 t/m 28 augustus. De eerstvolgende trektocht is pas weer in september.

zie: http://www.wereldfietser.nl/mos/index.p ... &Itemid=55

Groet,
Rena :wink:

he thanxs rena,

wilzeker komen dat weekend...

tot dan!!!

Hoi aspirant fietsers!

De voorspelling liegt er niet om......

Vr Za Zo Ma Di

Kans op zon 30% 40% 40% 30% 40%
Kans op neerslag 60%
(7 mm) 50%
(5 mm) 70%
(8 mm) 40%
(1 mm) 20%
(1 mm)
Temp (min/max) 11/18?C 11/19?C 13/18?C 12/18?C 11/19?C
Wind(kr) VAR (2) W (3) NW (4) NW (4) NW (3)

Hi John,

Grappig, ik kijk net op www.knmi.nl en zie hele andere getallen.......
Maar je weet het, tijdens het Hemelvaart weekend was het ook heel anders voorspelt dan onze bevinden.....
Maar gezellig dat het was!!! :P

Groet,

Het weer is waarschijnlijk voorspeld door Marjon Hondeweer.
Jammer van die hoge regenkans. Was er een kampvuur plek in de bossen van Groesbekistan? Kunnen we ons daar opwarmen.
Tot morgen
Gudy

Waf, woef, waf, waf, waf, woef, waf, waf!!!!!

iemand ook al op wetteronline.de gekeken:
Weer in Xanten

HEt zier er niet zo fraai uit :(

Wetteronline.de is lekker uitgebreide site:

neerslagprognosekaartjes

Maar daar kan ik niet vrolijk van worden :(

Helaas mensen, ik heb dit weekend nog een catantoernooitje als alternatief staan. Best wel zonde maar ik haak dus af. (dan maar een watje :mrgreen: )[/url]

Roald, ik ben teleurgesteld.................had al m'n hoop op jou gevestigd.......... als zonnetje in huis!!

Who will provide the sun now?!?!?

Maar weet je, het is al zo vaak gebeurt dat de voorspellingen slecht waren, ik op pad ging en het weekend helemaal niet zo nat was. Hooguit wat druppeltjes en vaak zelfs geen eens.

Hoi,
Als de weersverwachting nog een paar keer wordt aangepast komen we boven de 100% regenkans. Gelukkig gaat het om buien. Toch zal ik mijn motivatie enigermate moeten bijstellen en doen alsof het al herfst is. Voordeel daarvan is dat we nog kans hebben op een heel lange fraaie herfst.
Maar Rena, mocht je het weekend willen uitstllen tot volgende week dan kan ik ook... (geef eerlijk toe dat ik een hekel heb aan regen)
Leon

Ik heb een hele berg werk liggen. Als het mooi weer wordt, dan stel ik dat uit tot slechtere tijden. Bij slecht weer ga ik druk aan de slag, want dan heb ik weer tijd over als het mooi weer wordt.
In ieder geval tot het kampeerweekend op de Harskamperdennen. Daar kunnen we tijdens de regen in ieder geval binnen zitten.

Groetjes,

Bert

* NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS *

Extra dagje fietsen!!!!

Wanneer: Morgen (vrijdagochtend, 12 augustus 2005)
Hoe laat: tussen 10.15 en 10.30 uur
Waar: Arnhem Centraal
Wie: John, Gudy, Harm, Yvette, Rena en een ieder die met hun mee wil fietsen.
Route: Arnhem - de camping in Groesbeek

Groet,
Rena

ps: Ik zal het forum en de e-mail vanaf nu niet meer lezen, maar ben bereikbaar op: 06-49636551 (voor het geval je vertraging hebt).

ps: Don't we all just love the rain..........................

Volgens mij staat er in Groesbeek nog zo'n kwartjes automaat,

je weet wel als er nog een echt hollands kwartje in doet, schijnt de zon 2 uur
:D:D:D

Ik wens jullie veel plezier :)

Hoi fietsers en afzeggers!

We hebben weer een fijn tochtje achter de rug.
De regen viel voornamelijk s'nachts, goed gepland dus.

Het bezoek aan kevelaar vormde voor mij een hoogtepunt.
Nooit geweten dat daar zoveel pelgrims op af komen.

Het blijkt maar weer dat je ook met een slechte voorspelling heerlijk zomers kan fietsen!

Tot de volgende keer!

John.

Ja John, die Bedevaartgangers komen al naar Kevelaer sinds de 80-jarige oorlog en er in Nederland geen godsdienstvrijheid was. Dus week men uit, even de grens over. De belangrijkste aanvoerroute was de Amsterdamer Strasse. Zie mijn fietsgids: Bedevaartenroute, van Egmond naar Echternach.

Hoi John,

Fijn te horen dat het meegevallen is met de regen.
Was de Via Romana goed bewegwijzerd?

Ik overweeg om eind van deze week dit Rondje alsnog te gaan maken...

Of een rondje LF51(Eindhoven-Antwerpen) Vlissingen-Middelburg LF13 terug. Daar ben ik nog niet uit. Want die staat ook allang op mijn lijstje. :D

Die Amsterdamer strasse heb ik inderdaad gezien. Ik vond het een apart plekje zo'n bedevaartsoort.
De tocht verder was verder geslaagd. Toch wel veel fietsen. Soms een beetje jammer als je een mooi kasteel zag.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Groet
Gudy

John, Gudy, Gregor, Jan, Joke, Harm, Marco, Lisette, Yvette en Annemiek bedankt voor het gezellige weekend.
Ik heb weer op en top genoten!!!!!!!!!! En ik hoop jullie ook................

Krijgen we nog mooie foto's te zien??? Vooral die vol zonnestralen!!!!, want voor de watjes onder ons:

We hebben het weekend totaal niet te klagen gehad!
Heb heerlijk in m'n korte broek en shirtje kunnen fietsen.
De regenjas is slechts 1 maal te voorschijn gekomen en dat was zondagochtend rond 10 uur, om 'em een half uurtje later weer uit te trekken en dan nog waren het enkele spetters...
En wat dacht je, we naderen thuis (het westen van het land) en het is koud en nat. Zo zie je maar weer, het is niet altijd beter wat je thuis aantreft.

Groet,

Beste Wereldfietsers,

Kiekjes van onze fietstocht kun je terug vinden op:

http://www.marcomeijerink.nl/wfweb/index.htm

Afbeelding