Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Misschien dat het je lukt door onderstaande stappen te doen.Wim schreef:Moet ik wel eerst uitvissen hoe je een foto kunt plaatsen. Misschien als ik vanavond tijd heb. Ik ben helaas niet zo handig met zulke dingen.
ik hoef mijn dochters gelukkig niet meer uit te leggen dat de vervoeging van het werkwoord "zijn" hier niet op zijn plaats is. Zij begrijpen inmiddels wel dat een mening iets anders is dan een vaststelling.Georg schreef:wat is die geprofileerde 'M' toch lelijk, daar op de balhoofdbuis.
Fijn dat je dat thuis niet meer hoeft uit te leggen, dan heb je mooi de tijd hier mensen de les te lezen.JWH schreef:ik hoef mijn dochters gelukkig niet meer uit te leggen dat de vervoeging van het werkwoord "zijn" hier niet op zijn plaats is. Zij begrijpen inmiddels wel dat een mening iets anders is dan een vaststelling.Georg schreef:wat is die geprofileerde 'M' toch lelijk, daar op de balhoofdbuis.
Overigens vind ik het een mooi klassiek logo dat bij een klassiek stalen frame past.
groet,
Jan
En dat is nodig ook! Ik ben het overigens helemaal met Jan eens.Berger schreef:Fijn dat je dat thuis niet meer hoeft uit te leggen, dan heb je mooi de tijd hier mensen de les te lezen.JWH schreef:Ik hoef mijn dochters gelukkig niet meer uit te leggen dat de vervoeging van het werkwoord "zijn" hier niet op zijn plaats is. Zij begrijpen inmiddels wel dat een mening iets anders is dan een vaststelling.Georg schreef:wat is die geprofileerde 'M' toch lelijk, daar op de balhoofdbuis.
Overigens vind ik het een mooi klassiek logo dat bij een klassiek stalen frame past.
Daar is inderdaad niks mis mee. Dit logo heeft nog een beschaafde uitstraling; zoals in de tijd dat een grote M verwees naar de ijzeren sporen van de Métropolitain en nog niet naar die hamburgertenten langs de snelweg...JWH schreef:Overigens vind ik het een mooi klassiek logo dat bij een klassiek stalen frame past.