Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Misschien is het aardig om hier even een nuance voor te stellen: ik ben lid omdat ik het idee van een vereniging voor fietsreizen graag wil steunen, maar dat betekent niet dat ik met mijn lidmaatschap direct het signaal afgeef dat ik alles fantastisch vind aan deze vereniging. Ik ben ook lid van een politieke partij waarmee ik het regelmatig oneens ben. Als ik iets heel belangrijk vind dan wil ik me misschien wel mengen in een discussie, maar anders laat ik het debat lekker op z'n beloop. Lidmaatschap komt niet met verplichting tot druktemaken.stef.l schreef:Inmiddels al weer bijna 2 jaar verstreken, en de sfeer is onveranderd. De mening om mede daarom geen betaald lid te worden van deze vereniging deel ik echter wel. Wie zit er tenslotte wel te wachten om zich in te mengen in een eeuwigdurende strijd?
Leuk forum. Het laat zien wat je met een stel enthousiastelingen voor elkaar kunt krijgen. Net zoals ViaVelo met een blad voor elkaar krijgt.Travelmaster schreef:Kijk eens naar het forum van Mountainbike.nl. Daar zit geen vereniging achter. En toch floreert dat forum.
Echt wel! Er zijn tig dingen die je kan opnemen in het PvE van een website om participatie te bevorderen en in goede banen te leiden, al is het maar door eisen aan je moderatie te stellen.Travelmaster schreef:In een PvE kun je ook moeilijk afspraken maken over het gewenste "gezelligheids"niveau.