Peter_K schreef:Ave Gone schreef:Die wiki is dan wel dezelfde qua inhoud...
Ik weet niet alle wijzigingen die ik aangebracht heb uit mijn hoofd, maar een vrij belangrijke die ik voor Ethiopië geschreven heb (je dient een vergunning te kopen in Dinsho als je vanuit het noorden via Bale NP naar Dola Mena wil fietsen), zie ik niet terug bij de Belgen.
dik5 schreef:...weet ik niet of jouw cynische toon veel bijdraagt aan een oplossing voor dit manco
Gaan debatteren over de toonhoogte leidt in ieder geval zeker niet tot een oplossing.
Communicatie over de wijze van communicatie leidt inderdaad niet direct tot resultaat. Het gaat echter om dat de verantwoordelijken het signaal oppakken en er mee aan de slag gaan. Als dit duidelijk naar de leden wordt gecommuniceerd, ontstaan er geen debatten op toonhoogte.
Ik ben het niet altijd eens met de uitingen van "Ave Gone" eens, maar ik kan zijn reactie goed begrijpen. Hij is niet zomaar iemand die loopt te brullen. "Ave Gone" heeft er héél veel tijd en energie gestoken. Deze leden heeft onze vereniging keihard nodig.
In het verslag van de laatste ledenvergadering staat dat het bestuur het contacten met de Vlaamse vereniging De Vakantiefietser gaat intensiveren. Ik ben benieuwd naar het resultaat.