Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Low budget reisfiets - op de fiets door Europa! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Low budget reisfiets - op de fiets door Europa!

Opdefietsdooreuropa schreef:
M276 schreef:De blauwe santos str01 uit den haag gekocht toevallig :)
Jaaaa, dat was ik! Echt super is 'ie! Heb ik hem voor je neus weggekaapt op of heb ik hem van je overgenomen? ;) Kleine digitale wereld!
Nee ik had hem wel zien staan op marktplaats. Maar ik vond 300 euro teveel. Hij was trouwens toch met LX achter en Deore de rest?
Zeker! Ik was gisteren nog een artikel aan het lezen over een jongen. Had een derdehandsfiets gekocht voor honderd pond en is daarmee de wereld over gegaan. Onderweg had hij hem geloof ik wel ergens ingeruild voor een kano, en elders weer een paard gescoord. Er is een hoop mogelijk met een beetje doorzettingsvermogen, vertrouwen en wilskracht. Maar je moet er natuurlijk wel zelf in geloven. Dat doe ik gelukkig voor de volle 100%. :D
Een beetje off topic inmiddels maar in die categorie kan ik het boek 'de filosofie van de heuvel' van Ilja Pfeiffer aanbevelen. Op een middag koopt hij een tweedehands krakbak en vertrekt met zijn vriendin richting Rome. (Slechte fiets, nul conditie, een autokaart van Frankrijk mee en gaan). Het enige wat hem wat minder die hard maakt is dat hij een creditkaart heeft :D