Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utecht zondag 12 juli a.s. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

rondje Utecht zondag 12 juli a.s.

Ik heb ook wel belangstelling om mee te fietsen a.s. zondag. Woon in de omgeving van Zwolle en heb een altijd vrij abonnement. Vertrekpunt maakt mij niet zoveel uit dus... Fiets a.s. zaterdag alleen al wel een toertocht op de mountainbike van 85km, moet dus wel even na tijd kijken hoe het met de benen is :)
Als jullie zondag toch door Arnhem komen haak ik graag aan voor het laatste stuk naar Utrecht. Wordt voor mij wel een retourtje natuurlijk.

Oscar
Inge1 schreef:Ik heb wel een leuk rondje vanaf mijn huis ca 65 km met halverwege (als het open is) een leuke stop. Maar eh zou dit dan wel graag met iemand organiseren (en misschien samen een keer voor fietsen) daar ik dat nog nooit heb gedaan.
Hoi,

Ook ik wil graag een keertje gezellig mee fietsen.
Waar ga je dan beginnen, welk plaatsje?Tot 60 km rondje fietsen is prima te doen.

Gr betuwse
Beginnen in Utrecht - Leidschenrijn.
Rondje Utrecht op "halve kracht" :D :wink: gaat plaatsvinden op zaterdag. Nu gaan fietsen Tineke, Anja en Inge. We rijden een kleine 60 km.

Heb je zin om mee te gaan mail me dan even een PB want we vertrekken vanaf mijn thuis adres.
Hoi,

Ik wil wel mee fietsen maar waar vandaan? en hoe laat vertrekken?

Gr Betuwse
hoi Reisbegeleidster (heb je ook een voornaam :?: )
Stuur even een PB tje naar Inge anders moet ze hier haar adres gaan melden.
We vertrekken zaterdag rond 11 uur vanuit Leidschenrijn.
tot dan?
gr Anja
Didi heb je een PB terug gestuurd.
Routes en tijdstippen toegevoegd in mijn eerste bericht.

Let op: Dieren is het eerste vertrekpunt. We komen nog langs stations Arnhem en Rhenen.

Apeldoorn en zutphen heb ik geschrapt. Dat zou de route te lang maken.
Gisteren met Didi en Anja een kort rondje Utrecht gereden (Tineke was helaas ziek). Lekker op het gemakje gefietst in een heerlijk en vooral warm zonnetje. Halverwege een leuke stop gemaakt (langs het water). In Woerden afscheid van Didi genomen die naar huis in Tiel fietste. Anja en ik zijn samen verder gefietst en hebben aan het einde nog even lekker wat gedronken alvorens Anja weer richting Zwolle ging. Al met al een hele geslaagde fietstocht. Dank dames! voor de gezelligheid :D
Het was weer een enerverende en prachtige rit met Erik, Ton en Oscar langs/ over de hoogtepunten van De Veluwe/ Veluwezoom.

Na thuiskomst 130 km op de teller en ruim 900 hoogtemeters.

Het volgende rondje is op 2 augustus a.s.