Misschien zoiets proberen?Ritch The Fridge schreef:Diverse kleine zonneladers geprobeerd en die vond ik waardeloos.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Misschien zoiets proberen?Ritch The Fridge schreef:Diverse kleine zonneladers geprobeerd en die vond ik waardeloos.
Kan jouw telefoon navigeren in airplane mode?Maurice schreef:Het was verrassend om te zien dat bij aansluiting direct op de telefoon ik energie overhield en deze tijdens het navigeren opgeladen werd. M'n telefoon is een grote smartphone, HTC One M8. Deze stond op Saver stand (laag energieverbruik) en Airplane mode.
Bij de meeste smartphones the GPS wordt niet uitgeschakeld in airplane mode.eindgebruiker schreef:Kan jouw telefoon navigeren in airplane mode?Maurice schreef:Het was verrassend om te zien dat bij aansluiting direct op de telefoon ik energie overhield en deze tijdens het navigeren opgeladen werd. M'n telefoon is een grote smartphone, HTC One M8. Deze stond op Saver stand (laag energieverbruik) en Airplane mode.
Zonder problemen. Ik gebruik off-line kaarten in Osmand. Zover ik weet gaat in de airplane-mode alleen de data verzending en ontvangst (4G, WiFi etc) uit, je kan dan nog wel de signalen van de GPS-satellieten ontvangen.eindgebruiker schreef: Kan jouw telefoon navigeren in airplane mode?
Volgens mij gaat bij mijn iPhone 4s de GPS wél uit. Heb dat een keer gebruikt om batterij voor Strava te sparen. Wat bleek: strava had niets opgenomen vanwege geen GPS-ontvangst. Als ik mobiele data uitzet, scheelt dat al enórm in batterijverbuik.Maurice schreef:Zonder problemen. Ik gebruik off-line kaarten in Osmand. Zover ik weet gaat in de airplane-mode alleen de data verzending en ontvangst (4G, WiFi etc) uit, je kan dan nog wel de signalen van de GPS-satellieten ontvangen.eindgebruiker schreef: Kan jouw telefoon navigeren in airplane mode?
M
Mooi bouwpakket! Maar je kunt ook rechtstreeks zelf iets in elkaar knutselen.August schreef:Als je een naafdynamo hebt en zelf ook enige handigheid hebt, is dit een hele mooie oplossing: http://www.forumslader.de/Automatiklader.219.0.html