Aanvankelijk dacht ik: "O nee he, weer een onzintopic." Maar nu evolueert de discussie richting de interessante vraag of het logisch is dat slimme mensen rijker zijn. Het is mooi weer en ach, ik doe 's lekker mee in een ogenschijnlijke onzindiscussie. Ik zou de vraagstelling alleen anders willen framen (om toch nog wat relevantie voor dit WF te houden): Is het logisch dat slimmere mensen een duurdere trekkingfiets hebben? (Als dat al zo is natuurlijk) Misschien kunnen we de AF/BI-quotient introduceren: Aanschafwaarde Fiets gedeeld door Besteedbaar Inkomen x 100. Is er een correlatie en hoe lineair is deze dan? Wie start een poll?
Wat schattig dat je je post nog even aangepast hebt. Wilde je de lezers zo graag duidelijk maken dat jij bij die groep slimme mensen hoort? (Of in ieder geval zelf vindt dat je daartoe behoort)willem.m schreef:Aanvankelijk dacht ik: "O nee he, weer een onzintopic." Maar nu evolueert de discussie richting de interessante vraag of het logisch is dat slimme mensen rijker zijn. Het is mooi weer en ach, ik doe 's lekker mee in een ogenschijnlijke onzindiscussie. Ik zou de vraagstelling alleen anders willen framen (om toch nog wat relevantie voor dit WF te houden): Is het logisch dat slimmere mensen een duurdere trekkingfiets hebben? (Als dat al zo is natuurlijk) Misschien kunnen we de AF/BI-quotient introduceren: Aanschafwaarde Fiets gedeeld door Besteedbaar Inkomen x 100. Is er een correlatie en hoe lineair is deze dan? Wie start een poll?
(Toch de verleiding weer niet kunnen weerstaan in dit soort topics te reageren
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)