Hier nog een aantal reviews, vanaf 2011 kan ook 2003 kiezen.
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... ductBrand=
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De richting waarin je pedaal draait tijdens het fietsen is altijd vast. Zo onthoud ik het altijdCarl schreef:Hangt er wel een beetje van af waar je de sleutel op het pedaal zet...goldenlion schreef:Handige tip voor pedalen losdraaien.
Sleutel of imbus naar je achterwiel toe bewegen is altijd los en naar je voorwiel toe bewegen is altijd vast geld voor beide zijden.
Carl
Met de pedaalsleutel op het pedaal, de crank achteruit draaien is vast. Of maak ik het nu nog moeilijkerberger schreef:De richting waarin je pedaal draait tijdens het fietsen is altijd vast. Zo onthoud ik het altijdCarl schreef:Hangt er wel een beetje van af waar je de sleutel op het pedaal zet...goldenlion schreef:Handige tip voor pedalen losdraaien.
Sleutel of imbus naar je achterwiel toe bewegen is altijd los en naar je voorwiel toe bewegen is altijd vast geld voor beide zijden.
Carl
Oké, maar ik heb liever geen knieklachtenkirsten schreef: Ook voor knieklachten zijn het idealen pedalen.
Geheel offtopic: ga je met bergschoenen door rivieren waden?henk huizenga schreef:ik kan de platform pendalen aanbevelen.
Wij hebben deze sinds kort op onze Santos' zitten ivm de tocht op IJsland. Ook wij fietsen met bergschoenen ipv keen fiets sandalen zoals gewoonlijk.
Gr Henk