Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Keukentas? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Keukentas?

Vakantiefietsen: mede mogelijk gemaakt door moeders.
gios schreef:
Travelmaster schreef:Gewoon een klein plastic zakje. En dan ervoor zorgen dat niet alle plastic zakjes die ik bij me heb op elkaar lijken, anders zoek je je nog een slag in de rondte.
"Waar zit de koffie?" In mijn achtertas. "Welke?" Links, of misschien rechts, in ieder geval: die andere!

OT: Mijn moeder heeft jaren geleden een roltas/zak, op maat, genaaid. Ideaal!

Goeie tip daantjuh! Ik vind ze nauwelijks op internet en als ik er 1 vind zijn ze veel te duur. Heb je een foto ervan die je kan plaatsen?
Inge1 schreef:Of misschien wordt ik wel creatief net als Shane.

Shane wat voor stof heb je gebruikt?
Cordura 500 van onze vrienden bij extremtextil.de Hoe vaker je dingen zelf maakt hoe meer dingen je verzint om zelf te maken, best leuk hoor :lol: Op to do lijst staan nog wat dingen( gereedschap tasje, overschoenen, verbeterde frametassen, portemonnee, en alles wat ik al gemaakt heb verbeteren) en nu nog tijd vinden :evil:
Picard schreef:
gios schreef:
Travelmaster schreef:Gewoon een klein plastic zakje. En dan ervoor zorgen dat niet alle plastic zakjes die ik bij me heb op elkaar lijken, anders zoek je je nog een slag in de rondte.
"Waar zit de koffie?" In mijn achtertas. "Welke?" Links, of misschien rechts, in ieder geval: die andere!

OT: Mijn moeder heeft jaren geleden een roltas/zak, op maat, genaaid. Ideaal!

Goeie tip daantjuh! Ik vind ze nauwelijks op internet en als ik er 1 vind zijn ze veel te duur. Heb je een foto ervan die je kan plaatsen?
Ik zal binnenkort een foto plaatsen
Shane - top zal ik eens gaan kijken en dan moeders lief aen kijken.
Leuk onderwerp. Wij stoppen alles (lees bestek enz) in een schooletui en de rest past zo'n beetje in de pannetjes.
Hier het ontwerp van ons ma:

https://drive.google.com/file/d/0B2RB-J ... sp=sharing

Ik heb het aan haar gevraagd: dit ontwerp mag schaamteloos gekopieerd worden :)
Nice!