door
Friso* » do 02 apr, 2015 10:03
Blanche schreef:@Friso : Inderdaad ik ben op een aantal punten teleurgesteld in de WF en dat komt af en toe naar boven - jij noemt het cynisme en zelfs frustratie. Ik noem het betrokkenheid bij de WF en het jammer vinden dat het zo gaat als het gaat. Maar je hebt gelijk ik moet dat inderdaad niet meer doen, gewoon wegblijven en me op andere dingen richten zoals WorldCycle Videos modereren. Ik ben immers geen WF vrijwilliger meer. Ik hoop van harte dat jullie samen hier tot een werkbare mooie oplossing komen! Ga jij ze daarbij helpen Friso?
Het is jammer dat je teleurgesteld bent, jouw betrokkenheid kan van grote waarde zijn. Dat mensen afhaken door teleurstellingen, ondanks betrokkenheid, is geen goede zaak. Wegblijven is niet nodig? Jouw ervaringen kunnen bijvoorbeeld anderen behoeden voor teleurstellingen, dat zou iets positiefs kunnen betekenen. Wellicht een optie?

Wanneer er meer concreet is over welke hulp gewenst is ga ik daarover nadenken. Tot die tijd draag ik zoals een ieder op zijn of haar manier een steentje bij, in mijn geval door af en toe mee te denken.